ورود مدعی العموم به واگذاری اراضی دولتی در قلعه عسکر بردسیر

دادستانی بردسیر واگذاری اراضی دولتی در شهرک اصلی دهستان قلعه عسکر از توابع بخش لاله زار را پیگیری می‌کند. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: در راستای حفظ حقوق عامه، دادستانی به موضوع نگهداری و واگذاری اراضی دولتی در شهرک اصلی دهستان قلعه عسکر از توابع بخش لاله […]

دادستانی بردسیر واگذاری اراضی دولتی در شهرک اصلی دهستان قلعه عسکر از توابع بخش لاله زار را پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: در راستای حفظ حقوق عامه، دادستانی به موضوع نگهداری و واگذاری اراضی دولتی در شهرک اصلی دهستان قلعه عسکر از توابع بخش لاله زار از مناطق گردشگری استان کرمان ورود کرده است.

صالحی نژاد افزود: قصور مدیریتی یکی از مسئولان مربوط در نگهداری و واگذاری اراضی دولتی شهرک اصلی دهستان قلعه عسکر به برخی افراد، نارضایتی عمومی را در پی شده داشته و دادستانی اهمال آنها کاری مدیران در نگهداری و واگذاری این اراضی را تحت تعقیب قضایی قرار داده است.

بگفته وی منطقه قلعه عسکر از مناطق خوش آب و هوا و گردشگری شهرستان است و اراضی یکی از محله های دولتی این دهستان، به علت اهمال مسئولان مربوط در سالهای اخیر به تصرف دیگران درآمده و بخشی از این اراضی نیز توسط یکی از ادارات دولتی به بعضی برخی افراد واگذار شده که نحوه واگذاری نیز بررسی خواهدشد.




ورود مدعی العموم به واگذاری اراضی دولتی در قلعه عسکر بردسیر

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ورود مدعی العموم به واگذاری اراضی دولتی در قلعه عسکر بردسیر