ورود مجلس به بیمه کارگران ساختمانی/ حمایت قوه مقننه از کسب و کارها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در زمینه بیمه کارگران ساختمانی و حقوق آنان ورود کرده است. ذبیح‌الله اعظمی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن گرامی‌داشت روز کار و کارگر گفت: به مناسبت این روز کارگران و کارآفرینان با مقام معظم رهبری دیدار کردند که این مهم […]

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در زمینه بیمه کارگران ساختمانی و حقوق آنان ورود کرده است.

ذبیح‌الله اعظمی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن گرامی‌داشت روز کار و کارگر گفت: به مناسبت این روز کارگران و کارآفرینان با مقام معظم رهبری دیدار کردند که این مهم نشان‌دهنده اهمیت کار و کارگر است.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگران با حداقل حقوق مشغول به کار هستند و این نشان می‌دهد، این قشر مظلوم واقع شده‌اند.

وی بیان کرد: کارگر شرکتی داریم که با سابقه فعالیت بیست سال که این مسئله ظلم به کارگر است و یا افرادی برای گذراندن حداقل امور زندگی خود در داروخانه هستند و حقوق سه میلیون دریافت می‌کنند که این مسئله شرم‌آور است.

اعظمی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی ضمن آن‌که در بودجه سنواتی هوای کارگران را داشته، در زمینه بیمه کارگران ساختمانی و حقوق آنان ورود کرده و همچنین در راستای حمایت از کسب و کارهای شرکت‌های دانش‌بنیان و تقویت کارآفرینی مجلس ورود کرده است.

انتهای خبر/م
 




ورود مجلس به بیمه کارگران ساختمانی/ حمایت قوه مقننه از کسب و کارها

منبع:آرمـان
? ورود مجلس به بیمه کارگران ساختمانی/ حمایت قوه مقننه از کسب و کارها