ورود دستگاه قضایی به حادثه ریزش معدن در کوهبنان

فت فتو/کرمان رییس حوزه قضایی شهرستان کوهبنان از تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دلخراش ریزش معدن طغرالجرد در شهرستان کوهبنان که منجر به فوت دو معدن کار شد خبر داد . محمد مهدی میرزایی عبدالیوسفی در حاشیه بازدید از معدن طغرالجرد در شهرستان کوهبنان، اظهار کرد: تحقیقات قضایی در خصوص حادثه معدن معدن شماره “۱۴-۱۲” […]

فت فتو/کرمان رییس حوزه قضایی شهرستان کوهبنان از تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دلخراش ریزش معدن طغرالجرد در شهرستان کوهبنان که منجر به فوت دو معدن کار شد خبر داد .

محمد مهدی میرزایی عبدالیوسفی در حاشیه بازدید از معدن طغرالجرد در شهرستان کوهبنان، اظهار کرد: تحقیقات قضایی در خصوص حادثه معدن معدن شماره “۱۴-۱۲” در حال انجام است و درصورت تشخیص کوتاهی، با ترک فعل های صورت گرفته برخورد خواهد شد.

این مقام قضایی بیان کرد: پس از حادثه اقدام های لازم جهت دسترسی به دو معدن کار محبوس شده در قسمت انتهای تونل انجام می شود که در نهایت پس از تلاش تیم های امداد و نجات، بعد از چندین ساعت در نهایت با جسد بی جان دو کارگر محبوس شده مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در حال بررسی است و پرونده قضایی با انجام کار کارشناسی تکمیل می شود، گفت: بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارشناسان مربوطه، پس از تحقیقات و کار کارشناسی قصور، عدم رعایت نکات ایمنی و یا طبیعی بودن حادثه را بررسی و اعلام می کنند و در راستای تکمیل پرونده اقدام های قانونی لازم انجام می شود.

رئیس دادگستری کوهبنان در پایان خاطر نشان کرد: پس از روشن شدن موضوع چنانچه شخص یا اشخاصی در بروز این حادثه دخیل باشند دستگاه قضایی بدون اغماض با آنان برخورد جدی و قانونی خواهد کرد و جزئیات بیشتر حادثه به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام




ورود دستگاه قضایی به حادثه ریزش معدن در کوهبنان

منبع: ایـسنا
? ورود دستگاه قضایی به حادثه ریزش معدن در کوهبنان