ورزش کهنوج چشم انتظار تحقق وعده‌های مسئولان است

زمین فوتبال شهر کهنوج به رغم داشتن چمن نامناسب از نبود امکانات زیر ساختی دیگر نیز رنج برده و نیازمند توجه ویژه مسئولان و عملی شدن وعده‌های داده شده است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما یکی از ملزومات مهم درحوزه ورزش فراهم کردن فضاهای […]

زمین فوتبال شهر کهنوج به رغم داشتن چمن نامناسب از نبود امکانات زیر ساختی دیگر نیز رنج برده و نیازمند توجه ویژه مسئولان و عملی شدن وعده‌های داده شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما یکی از ملزومات مهم درحوزه ورزش فراهم کردن فضاهای مناسب برای بهره‌مندی و باروری استعدادهای جوانان، نوجوانان و همچنین سلامت پیشکسوتان است.

 شهرستان کهنوج از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای در شاخص‌های مختلف توسعه به ویژه دربخش ورزش برخوردار است که باید با همت و تلاش مضاعف آن را به فعالیت درآورد. به عنوان نمونه می‌توان به زمین فوتبال شهید میثم اشاره کرد که با وجود داشتن زمین نامناسب و بی‌کیفیت به دلیل نبود امکاناتی زیر بنایی هم مانند آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی و سایر موارد قابل بهره‌برداری مناسب برای پیشکسوتان و جوانان نبوده  و این وضعیت برای اهالی شهرستان قابل قبول نیست.

راه‌اندازی و فراهم کردن این امکانات برای حضور جوانان و پیشکسوتان در این زمین  یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم  کهنوج این است که هیئت فوتبال، مسئولان شهرستان و ورزش استان کرمان باید با جدیت پیگیری کنند.

تنی چند از پیشکسوتان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با بیان اینکه هر وقت پیشکسوتان برای ورزش به این زمین چمن مراجعه می‌کنند یا با درب بسته سرویس‌های بهداشتی مواجه می‌شوند یا زمین پر از آب که به بهانه آبیاری قابل استفاده نیست، افزودند: کهنوج با داشتن این همه ورزشکار  مستعد در رشته‌های مختلف متاسفانه عدم حمایت متولیان امر ورزش و کمبود اسپانسر باعث دلسردی ورزشکاران شده که اگر این روند ادامه پیدا کند شاید نسل نوجوان و جوان بجای ورزش راهی دیگر را انتخاب کنند که به نفع خانواده‌ها و جامعه نیست.

در این میان واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی در این منطقه کم برخوردار آخرین تیر بر پیکر بی‌جان ورزش کهنوج بود.

انتهای خبر/




ورزش کهنوج چشم انتظار تحقق وعده‌های مسئولان است

منبع:آرمـان
? ورزش کهنوج چشم انتظار تحقق وعده‌های مسئولان است