ورزش با درسم تداخلی ندارد

فاطمه محمدی/نذیر کرمان گفت و گویی انجام داده ایم با «مبینا محمدی» ووشوکار ۱۲ ساله ای که با آینده ای درخشان مراحل موفقیت را در ورزش و تحصیل در حال گذراندن می‌باشد: ابتدا از مقام‌هایتان بگویید؟ از چهار سالگی ووشو را شروع کردم و برای اولین بار در مسابقه پسران به اسم مبین محمدی با […]

فاطمه محمدی/نذیر کرمان

گفت و گویی انجام داده ایم با «مبینا محمدی» ووشوکار ۱۲ ساله ای که با آینده ای درخشان مراحل موفقیت را در ورزش و تحصیل در حال گذراندن می‌باشد:

ابتدا از مقام‌هایتان بگویید؟
از چهار سالگی ووشو را شروع کردم و برای اولین بار در مسابقه پسران به اسم مبین محمدی با وزن ۱۸ کیلو گرم در رده وزنی منفی ۲۴ مسابقه دادم و موفق به کسب مدال برنز شدم.
شش سال بعد به طور متوالی قهرمان مسابقات استانی و شهرستانی در بخش بانوان ساندا (مبارزه) شدم.
در سال ۱۴۰۰ همزمان در مسابقات ساندا و مسابقات تالو شرکت کردم و در هر دو رشته موفق به کسب مدال طلا شدم و در مهرماه سال ۱۴۰۲ مدال طلای مسابقات کشوری را کسب کردم.
در بخش ساندا یا تالو مسابقه می‌دهید؟
در بخش ساندا (مبارزه) مسابقه می‌دهم، یک دوره مسابقات قهرمانی استان به طور تجربی همزمان در بخش تالو (فرم) هم مسابقه دادم که مدال طلا کسب کردم.
از مربیان خود بگویید؟
شروع ورزش حرفه ای ام با جناب استاد معین حاجی زاده بوده و در حال حاضر هم زیر نظر وی در حال تمرین هستم.
برای آینده خود چه هدفی دارید؟
تمام تلاشم در رده سنی جوانان و بزرگسالان فیکس شدن در تیم ملی و کسب مقام‌های قهرمانی در آسیا و جهان می‌باشد.
الگوی شما در ورزش کیست؟
استاد معین حاجی زاده که یکی از بهترین ووشوکاران و قهرمانان ملی کشور و استان می‌باشند.

آیا فعالیت ورزشی شما لطمه به درس و تحصیل شما نمی‌زند؟
به هیچ عنوان ورزش من با درسم تداخلی ندارد و با برنامه ریزی هر دو آنها را مدیریت می‌کنم. در صورتی که من کلاس‌های زبان انگلیسی و موسیقی هم می‌روم و مشکلی با هیچ کدام ندارم.
پدر و مادرتان مسابقه‌هایتان را می‌بینند؟
بله، مادرم به دلیل اینکه مربی ووشو هستند همیشه در سالن مسابقه حضور دارند و مسابقات من را دیده اند. ولی پدرم به دلیل اینکه آقایان اجازه ورود به سالن مسابقات بانوان را ندارند مسابقات من را ندیده است.
چه آرزویی دارید؟
موفقیت در تحصیل و قهرمانی جهان.
از نظر امکانات شرایط استان چطور است؟
در حال حاضر سالن خانه ووشو به عنوان یک سالن اختصاصی این ورزش مکان خوبی می‌باشد، ولی در کنار این سالن نیاز به تجهیزات رزمی‌ووشو و بدنسازی داریم.
سخن آخر؟
تشکر می‌کنم از استاد معین حاجی زاده که با تمام وجود به عنوان مربی دلسوز تمام وقت خود را در جهت پیشرفت ورزش ووشو به صورت حرفه‌ای در استان گذاشته اند و همچنین از خانواده خودم که همیشه مرا حمایت کرده اند قدردانی می‌کنم و آرزوی موفقیت برای تمامی ‌ووشوکاران استان خود دارم که در کشور حرف اول را بزنند.




ورزش با درسم تداخلی ندارد

منبع:یـزدان کـرمان
? ورزش با درسم تداخلی ندارد