ورزشگاه شماره یک شهدای رفسنجان میزبان دیدار های مس می شود؟

ورزشگاه شماره یک شهدای مس تنها یک گام با میزبانی از دیدار های خانگی تیم فوتبال مس رفسنجان فاصله دارد. به گزارش نذیر کرمان، چندی قبل تصویری در فضای منتشر شد که نشان می‌داد در قسمتی از چمن ورزشگاه شماره یک شهدای صنعت مس رفسنجان قنات پیدا شده و در حالی که این ورزشگاه در […]

ورزشگاه شماره یک شهدای مس تنها یک گام با میزبانی از دیدار های خانگی تیم فوتبال مس رفسنجان فاصله دارد.

به گزارش نذیر کرمان، چندی قبل تصویری در فضای منتشر شد که نشان می‌داد در قسمتی از چمن ورزشگاه شماره یک شهدای صنعت مس رفسنجان قنات پیدا شده و در حالی که این ورزشگاه در آستانه برگزاری دیدار رسمی بین تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران بود، به دلیل شائبه‌هایی افتتاح آن به زمان دیگری موکول شد و بازی این دو تیم در ورزشگاه شماره دو شهدای صنعت مس برگزار شد.

پس از این موضوع مسئولان باشگاه مس رفسنجان و سازمان لیگ به دنبال رفع مشکل این ورزشگاه شدند تا هرچه سریع‌تر بازی‌های خانگی نارنجی پوشان در این ورزشگاه برگزار شود. روز جمعه سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال برای رفع مشکلات و تأیید نهایی و اعطای مجوز میزبانی بازی‌های لیگ برتر از این ورزشگاه بازدید به عمل آورد.

در همین حال شورای تأمین استان کرمان از مسئولان باشگاه مس رفسنجان خواسته تا دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته نهم مسابقات که روز جمعه دوازدهم آبان ماه برگزار می‌شود، در ورزشگاه شماره یک رفسنجان انجام شود.

همچنین مسئولان هیأت فوتبال استان کرمان هم امروز جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ خواهند داشت. به احتمال زیاد این ورزشگاه توانسته تائیدیه های لازم برای انجام دیدارهای رسمی را کسب کند و طی روزهای آینده رسماً خبر میزبانی تیم فوتبال مس رفسنجان از حریفان در این ورزشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.

کد خبر ۵۹۱۸۲۹۳




ورزشگاه شماره یک شهدای رفسنجان میزبان دیدار های مس می شود؟

منبع: مــهر
? ورزشگاه شماره یک شهدای رفسنجان میزبان دیدار های مس می شود؟