ورزشکار رفسنجانی نایب قهرمان بازی های پاراالمپیک شد

کرمان – فت فتو – رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان گفت: منصور پورمیرزایی از رفسنجان، ملی پوش سنگین وزن تیم وزنه برداری در رقابت های دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ شد. علی رویگر روز دوشنبه در گفت و گو با فت فتو با اشاره به اینکه ساعت ۱۴ امروز […]

کرمان – فت فتو – رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان گفت: منصور پورمیرزایی از رفسنجان، ملی پوش سنگین وزن تیم وزنه برداری در رقابت های دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ شد.

علی رویگر روز دوشنبه در گفت و گو با فت فتو با اشاره به اینکه ساعت ۱۴ امروز منصور پورمیرزایی در مسابقات پاراالمپیک وزنه برداری معلولین توکیو به روی تخته رفت افزود: این ورزشکار رفسنجانی توانست رتبه دوم جهان در رشته وزنه برداری دسته فوق سنگین و مدال نقره را کسب کرد.

وی ادامه داد: پورمیرزایی که جانشین مرحوم سیامند رحمان است برای ایران اسلامی افتخار آفرید که این افتخار را به خانواده وی، شهروندان رفسنجان و همه هموطنان ایران تبریک می گوییم.

رویگر ادامه داد: برای موفقیت این ورزشکار، باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان حمایت های لازم را انجام داد که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در رفسنجان بر روی پرورش پایه های ورزشی کار نشده و بنگاه های اقتصادی باید برای پرورش افرادی مانند منصور پورمرزایی به عرصه بیایند تا بتوانیم در چند سال آینده جایگزین های ارزشمندی چه در سطح ملی و چه در سطح پارالمپیک داشته باشیم.

منصور پورمیرزایی، رقابت نزدیکی با ورزشکار اردنی داشت در حرکت آخر نتوانست وزنه ۲۴۶ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

در این دسته ورزشکارانی از ایران، عراق، مصر، کلمبیا، چین، کره جنوبی، آذربایجان، یونان و اردن حضور داشتند.

رفسنجان در ۱۱۰ کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.




ورزشکار رفسنجانی نایب قهرمان بازی های پاراالمپیک شد

منبع:ایرنـا
? ورزشکار رفسنجانی نایب قهرمان بازی های پاراالمپیک شد