ورزشکاران پیرو خط حاج‌قاسم و مکتب ایشان هستند

مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران گفت: همه ورزشکاران پیرو خط حاج‌قاسم و مکتب ایشان هستیم و به‌منظور بزرگداشت سیدالشهدا جبهه مقاومت، مسابقات جام سردار سلیمانی را برگزار می‌کنیم. مجتبی عرب در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با تأکید بر اینکه حاج‌قاسم مردم تمام ‌نشدنی جهان اسلام و جهان […]

مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران گفت: همه ورزشکاران پیرو خط حاج‌قاسم و مکتب ایشان هستیم و به‌منظور بزرگداشت سیدالشهدا جبهه مقاومت، مسابقات جام سردار سلیمانی را برگزار می‌کنیم.

مجتبی عرب در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با تأکید بر اینکه حاج‌قاسم مردم تمام ‌نشدنی جهان اسلام و جهان مقاومت است، گفت: شهید سلیمانی در دل همه مردم ایران است و از وی به‌عنوان یک اسطوره مقاومت و پدر، همواره به نیکی یاد می‌کنند.

مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: منش سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی منش پهلوانی بود، وی رزمی‌کار، باستانی‌کار و ورزشکار بود و در رفتار و برخورد با خانواده شهدا غرور و تکبر تداشت.

وی با اشاره به وقوع حادثه و جنایت تروریستی در گلزار شهدا کرمان بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی کینه چندین ساله از حاج‌قاسم سلیمانی دارند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری «دشمنان از شهید سلیمانی هم می‌ترسند» و از زائران مزار وی هم می‌ترسند.

عرب ابراز کرد: جنایت تروریستی که صورت گرفت، عملیات کور بود و دشمنان می‌دانند کاری از پیش نخواهند برد و این اقدام انجام شده به‌دلیل کینه چندین ساله از سپهبد شهید سلیمانی است.

مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه جامعه ورزشی ایران اسلامی دارای بعد و منش پهلوانی است، تصریح کرد: این منش پهلوانی در مسابقات همواره ویژگی و شاخصه‌ای برای ایران بوده است.

وی با تأکید بر اینکه قطعا سردار سلیمانی برای همه ما ورزشکاران اسطوره است، خاطرنشان کرد: همه ورزشکاران پیرو خط حاج‌قاسم و مکتب ایشان هستیم و به‌منظور بزرگداشت سیدالشهدا جبهه مقاومت، مسابقات جام سردار سلیمانی را برگزار می‌کنیم.

انتهای خبر/م




ورزشکاران پیرو خط حاج‌قاسم و مکتب ایشان هستند

منبع:آرمـان
? ورزشکاران پیرو خط حاج‌قاسم و مکتب ایشان هستند