وحدت و مدیریت جهادی و انقلابی نیاز اساسی جامعه

نوزدهمین یادواره شهدای غدیر عصر امروز در گلزار شهدای کرمان برگزار شد . به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان در این مراسم گفت : رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت کشور در عرصه های مختلف ،ایمان به ذات اقدس الهی و وحدت حول […]

نوزدهمین یادواره شهدای غدیر عصر امروز در گلزار شهدای کرمان برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان در این مراسم گفت : رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت کشور در عرصه های مختلف ،ایمان به ذات اقدس الهی و وحدت حول امام رهبری و شهدا دم را به عنوان مهمترین مولفه های پیروزی ملت بزرگ ایران در عرصه های گوناگون دانست .مدیریت جهادی و انقلابی نیاز اساسی جامعه” src=”https://kerman.iribnews.ir/files/fa/news/1400/11/29/7655064_158.png” alt=”وحدت و مدیریت جهادی و انقلابی نیاز اساسی جامعه” width=”300″ height=”165″ align=”left”>

سردار معروفی دفاع مقدس را جنگ همه رذایل در برابر همه خوبی ها برشمرد و اظهار داشت شهدا با نهادینه کردن اندیشه و تفکر الهی در وجودشان ارزشمند ترین گوهر وجودشان را در راه خدا وند نثار کردند .

فرمانده سپاه ثارالله استان با بیان اینکه وحدت برای جهان اسلام و مسلمانان تولید اقتدار می کند افزود :در این وحدت فرقی بین مذاهب شیعه و سنی وجود ندارد .

سردار معروفی گفت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان بزرگترین شخصیت فرهنگی جهان اسلام نقش ارزشمندی در ایجاد اتحادشیعه و اهل سنت ایفا کرد و نظر اهل سنت را نسبت به تشیع تغییر داد .

فرمانده سپاه ثارالله استان در بخش دیگری از سخنان خود به دسیسه ها و لجن پراکنی دشمنان برعلیه انقلاب اسلامی ،دین و نهاد های انقلابی در فضاهای مجازی و رسانه های خود اشاره کرد و اظهار داشت :دشمن صرفا دنبال زدودن ظواهر دین و انقلاب نیست بلکه در پی از بین بردن اثر دین است.

 

.وی افزود :کشور در شرایط فعلی علاوه بر وحدت حول ولایت به مدیران جهادی و انقلابی نیاز دارد .

۲۷۶ کبوتر خونین بال از شهدای غدیر کرمان، ۳۰ بهمن سال ۱۳۸۱ بر اثر سانحه هوایی در کوه‌های منطقه سیرچ کرمان در دفاع از حریم ولایت جاودانه شدند.




وحدت و مدیریت جهادی و انقلابی نیاز اساسی جامعه

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? وحدت و مدیریت جهادی و انقلابی نیاز اساسی جامعه