وحدت و انسجام ملی راز پیشرفت های بیشتر و حفظ دستاوردهای نظام است

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: وحدت و انسجام ملی راز پیشرفت های بیشتر و حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی است. دکترمحمدمهدی زاهدی در جشن بزرگ پیروزی انقلاب در ماهان کرمان به روایت پیشرفت جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار کرد: امروز اگر ما در کشورمان اقتدار و امنیت داریم و در صحنه […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: وحدت و انسجام ملی راز پیشرفت های بیشتر و حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

دکترمحمدمهدی زاهدی در جشن بزرگ پیروزی انقلاب در ماهان کرمان به روایت پیشرفت جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار کرد: امروز اگر ما در کشورمان اقتدار و امنیت داریم و در صحنه های دفاعی و نظامی به اوج رسیده ایم، یا در عرصه سیاست مقتدریم، برای این است که توانسته ایم با یک برنامه ریزی به اقتدار علمی و فناوری برسیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به برکت جمهوری اسلامی جزو ۸ کشور برتر در حوزه هوا و فضا هستیم، خودمان می سازیم، خودمان پرتاب می کنیم و خودمان به هدایت آن می پردازیم، این اتفاق شکوهمندی است.

وی با بیان اینکه روزگاری در این مملکت پزشکان هندی و بنگلادشی حضور داشتند اما اکنون در همین کرمان فوق تخصص پرورش می دهیم، گفت: قبل از انقلاب چند دانشگاه محدود در کل کشور بود، با رشته های محدود گاهی تا دوره فوق لیسانس هم داشتند اما اکنون چندین دانشگاه در استان کرمانِ وجود دارد که تا مقطع دکتری درس می خوانند.

زاهدی از قدرت جمهوری اسلامی سخن به میان آورد و تاکید کرد: زمانی ما را تهدید نظامی می کردند و از گزینه های روی میز سخن می گفتند اما حالا چه کسی جرات می کند آن را به زبان بیاورد؟

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس وحدت و انسجام ملی را راز پیشرفت های بیشتر و حفظ دستاوردها خواند و بیان کرد: الحمدلله مردم ما به این موضوع رسیده و علی رغم همه مشکلاتی که هست، وحدت خود را حفظ کرده اند. البته ما در مجلس به فکر معیشت مردم هستیم و این موضوع از مطالبات جدی ما از دولت است.

انتهای پیام




وحدت و انسجام ملی راز پیشرفت های بیشتر و حفظ دستاوردهای نظام است

منبع: ایـسنا
? وحدت و انسجام ملی راز پیشرفت های بیشتر و حفظ دستاوردهای نظام است