وحدت ملی و یکپارچگی زیر پرچم ولایت رمز پیروزی ایران است/ حضور پر شور مردم بیانگر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب است

امام جماعت اهل سنت رودبار جنوب گفت: بدون شک وحدت ملی و یکپارچگی مردم ایران اسلامی زیر پرچم ولایت رمز پیروزی این کشور است. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی فت فتو، در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ايران علمای شیعه و سنی رودبار جنوب همراه و همگام با ملت ایران اسلامی در این […]

امام جماعت اهل سنت رودبار جنوب گفت: بدون شک وحدت ملی و یکپارچگی مردم ایران اسلامی زیر پرچم ولایت رمز پیروزی این کشور است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی فت فتو، در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ايران علمای شیعه و سنی رودبار جنوب همراه و همگام با ملت ایران اسلامی در این روز به یادماندنی حضور یافتند تا با همه وجود اعلام كنند كه وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

 
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فت فتو گفت: حضور پرشور مردم در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی بیانگر پیوند ناگسستنی امت با امام خویش است.
 
حجت‌الاسلام افشارمنش بیان کرد: عزم و اراده استوار ملت ایران بر فتح قله‌های بلند اقتدار و عزت؛ پیام روشن حضور مردم در این راهپیمایی است.
 
مولوی بهروز جلیله امام جماعت اهل سنت رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار سیاسی فت فتو، تصریح كرد: ملت بزرگ ایران در سایه وحدت، انسجام و پیوند با رهبر معظم انقلاب اسلامی و در سایه ایستادگی در راه شهدا به یك قدرت سیاسی و افتخار آفرین دفاعی و نماد امنیت در منطقه تبدیل شده است.
 
وی ادامه داد: انقلاب خون بهای شهیدان است و برای حفظ آن باید از جان و مال خود را در این راه فدا کنیم.
 
انتهای خبر/پ




وحدت ملی و یکپارچگی زیر پرچم ولایت رمز پیروزی ایران است/ حضور پر شور مردم بیانگر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب است

منبع:آرمـان
? وحدت ملی و یکپارچگی زیر پرچم ولایت رمز پیروزی ایران است/ حضور پر شور مردم بیانگر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب است