وحدت بین مسلمانان موجب اقتدار و خیزش اسلامی می شود/ قدرت ایران اسلامی به دلیل اخوت و همبستگی اسلامی است

مولوی یونس چاهانی با تأکید بر اینکه وحدت بین مسلمانان موجب اقتدار، بیداری و خیزش اسلامی می شود، گفت: قدرت امروز ایران اسلامی به دلیل اتحاد، اخوت و همبستگی اسلامی است. مولوی یونس چاهانی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن تبریک هفته وحدت گفت: ماه ربیع الاول مصادف با میلاد پر نور پیامبر بزرگ اسلام(ص)، […]

مولوی یونس چاهانی با تأکید بر اینکه وحدت بین مسلمانان موجب اقتدار، بیداری و خیزش اسلامی می شود، گفت: قدرت امروز ایران اسلامی به دلیل اتحاد، اخوت و همبستگی اسلامی است.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن تبریک هفته وحدت گفت: ماه ربیع الاول مصادف با میلاد پر نور پیامبر بزرگ اسلام(ص)، پیامبر نور و مهربانی، پیامبر هدایت و سعادت است و هفته وحدت ابتکار بسیار مهم، قابل تعریف و با ارزش امام خمینی(ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: امام راحل با نامگذاری ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به عنوان هفته وحدت، میلاد پیامبر اسلام(ص) را محور وحدت قرار دادند تا هر اقدام، عادت، گفتار و رفتار مسلمانان شیعه و سنی موجب اتحاد و برادری باشد.

وی بیان کرد: اگر امروز در برخی از کشورهای اسلامی، جنگ و اختلاف وجود دارد، به علت دوری قلوب مسلمانان از یکدیگر است؛ چرا که پایه اصلی برای استحکام پایه های جامعه اسلامی، اعتصام به حب الله است.

مولوی چاهانی تأکید کرد: وحدت بین مسلمانان موجب اقتدار، بیداری و خیزش اسلامی می شود، وحدت باعث برافراشته شدن پرچم و بیرق اسلامی و افزایش قدرت اسلامی است و در نقطه مقابل اختلاف موجب وهن و اضمحلال امت اسلامی خواهد شد و بنابراین بر هر مسلمانی لازم است که ضمن تأسی گرفتن از آموزه های خداوند، به وحدت چنگ بزند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با تأکید بر اینکه قدرت امروز ایران اسلامی به دلیل اتحاد، اخوت و همبستگی اسلامی است، اظهار کرد: سردمداران و پرچمداران این همبستگی اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای هستند.

وی خاطر نشان کرد: هر مسلمانی به تبعیت از رهبری عظیم الشأن باید در هر استان، شهر و خانه خود موج وحدت و بیداری اسلامی ایجاد کند و ما نیز موظف هستیم که این وحدت و اخوت را در خانه های خودمان و بین فرزندان خود آموزش دهیم.

انتهای پیام/م




وحدت بین مسلمانان موجب اقتدار و خیزش اسلامی می شود/ قدرت ایران اسلامی به دلیل اخوت و همبستگی اسلامی است

منبع:آرمـان
? وحدت بین مسلمانان موجب اقتدار و خیزش اسلامی می شود/ قدرت ایران اسلامی به دلیل اخوت و همبستگی اسلامی است