وجود ۱۵۹ سمن در حوزه ورزش و جوانان ظرفیتی در راستای توسعه کرمان است

کرمان – فت فتو – مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ۱۵۹ سمن در حوزه ورزش و جوانان این استان وجود دارد که در صورت اعتماد به آنان ظرفیت مناسبی برای توسعه کرمان محسوب می شوند. به گزارش فت فتو، میثم پاریزی شامگاه پنجشنبه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سازمان های مردم […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ۱۵۹ سمن در حوزه ورزش و جوانان این استان وجود دارد که در صورت اعتماد به آنان ظرفیت مناسبی برای توسعه کرمان محسوب می شوند.

به گزارش فت فتو، میثم پاریزی شامگاه پنجشنبه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سازمان های مردم نهاد استان کرمان افزود: یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت سه میلیون نفری استان کرمان بین ۱۸ تا ۳۵ سال سن دارند.

وی با اشاره به فعالیت سمن های جوانان استان کرمان در موضوعات مختلفی از جمله اشتغال آسیب های اجتماعی، مسایل فرهنگی، مذهبی و کارهای پژوهشی اظهار داشت: هفت خانه جوان در کرمان در حال ساخت است.

پاریزی ادامه داد: سه خانه جوان استان کرمان پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی دارد که می تواند ظرفیت مناسبی برای شهرستان ها ایجاد کند، ضمن اینکه ۲ خانه جوان نیز در سال جاری کلنگ زنی شده است.

وی با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان از شب گذشته به شهرستان های استان کرمان تصریح کرد: بازدید از طرح های ورزشی، دیدار با ورزشکاران و زیارت بارگاه سپهبد شهید سلیمانی از جمله دلایل این سفر بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به پهناور بودن و ظرفیت های این استان در حوزه های مختلف بخصوص ورزش اشاره کرد و گفت: وزیر ورزش در ابتدای سفر اعلام کرد بزودی سفری به جنوب کرمان خواهیم داشت.

وی با اشاره به سرانه فضای ورزشی استان کرمان در شهرستان ها یادآور شد: به دنبال هدفمند کردند بودجه بنگاه‌های اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی آنها هستیم تا توسعه متوازن استان تحقق یابد.

وی افزود: ظرفیت ها و استعدادها را می توانیم زیر پوشش صنایع معادن ارتقا دهیم و مدال آوری بانوان کرمانی در رقابت های پارالمپیک موجب غرور مردم استان شد.

همچنین در این نشست سمن های جوانان استان کرمان خواسته ها و طرح‌های خود را در حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار کرمان ارائه کردند.




وجود ۱۵۹ سمن در حوزه ورزش و جوانان ظرفیتی در راستای توسعه کرمان است

منبع:ایرنـا
? وجود ۱۵۹ سمن در حوزه ورزش و جوانان ظرفیتی در راستای توسعه کرمان است