وجود پتانسیل لازم در جیرفت برای برگزاری مسابقه‌های سطح بالای کاراته

رئیس هیئت کاراته شهرستان جیرفت گفت: این منطقه پتانسیل برگزاری مسابقه‌های سطح بالا و شرکت در عرصه استانی و کشوری کاراته را دارد‌. به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «نذیر کرمان» از جیرفت به نقل از روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان جیرفت، حمید فرودنیا درخصوص مسابقه‌های کاراته یادبود شهدای جبالبارز گفت: این مسابقه‌ها به مدت ۲ […]

رئیس هیئت کاراته شهرستان جیرفت گفت: این منطقه پتانسیل برگزاری مسابقه‌های سطح بالا و شرکت در عرصه استانی و کشوری کاراته را دارد‌.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «نذیر کرمان» از جیرفت به نقل از روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان جیرفت، حمید فرودنیا درخصوص مسابقه‌های کاراته یادبود شهدای جبالبارز گفت: این مسابقه‌ها به مدت ۲ روز در سالن ورزشی دبیرستان دخترانه کوثر شهر جبالبارز برگزار شد.

 
رئیس هیئت کاراته شهرستان جیرفت افزود: این مسابقه‌ها با حضور ۲۳۰ نفر از آقایان و ۱۳۰ نفر از بانوان از باشگاه‌های جیرفت، عنبرآباد و ۲ باشگاه از شهر کرمان، در رده‌های سنی نونهال، خردسال، نوجوان، جوان، امید و بزرگسال، در ۲ بخش کاتا و کومیته، به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد.
 
فرودنیا ضمن اشاره به حضور محمد خانی داور ممتاز جهانی و رئیس کمیته داواران استان کرمان در این مسابقات، اظهار کرد: این مسابقه‌ها طبق آخرین تغییرات داوری که توسط فدراسیون جهانی کاراته اعمال شده، قضاوت و برگزار شد.
 
وی درخصوص مزین شدن این مسابقات، به نام شهدا، گفت: شهدا قهرمانان واقعی و بهترین الگو برای جوانان و ورزشکاران هستند و هیئت کاراته شهرستان جیرفت، همواره در پی انتقال روحیه ایثارگری و اخلاق‌مداری شهدا به جوانان است.
 
حمید فرودنیا درخصوص رشد و شکوفایی کارته جیرفت با کمک برگزاری این مسابقه‌ها، تاکید کرد: شهرستان جیرفت، پتانسیل برگزاری مسابقه‌های کاراته با سطح بالاتر را دارد و همچنین با برنامه‌ریزی دقیق، امکان حضور در مسابقه‌های استانی و کشوری را دارد.
 
وی درخصوص تجلیل از مدال‌آوران بخش مسابقه‌های تیمی و کاتای بخش آقایان، گفت: باشگاه مرکزی مقام اول، باشگاه منتظران (الف) مقام دوم و باشگاه منتظران (ب) مقام سوم را بدست آورده و در بخش کومیته تیمی، باشگاه کشت و صنعت مقام اول، باشگاه منتظران مقام دوم، باشگاه ستارگان به مقام سوم را بدست آوردند.
 
فرودنیا با اشاره به اینکه تجلیل از مدال‌آوران با اهدای حکم، مدال و جام قهرمانی همراه است، افزود: در بخش کاتای بانوان، باشگاه کهربا به مقام اول و باشگاه منتظران شایسته مقام دوم شدند.
 
انتهای خبر/ فاریابی 




وجود پتانسیل لازم در جیرفت برای برگزاری مسابقه‌های سطح بالای کاراته

منبع:آرمـان
? وجود پتانسیل لازم در جیرفت برای برگزاری مسابقه‌های سطح بالای کاراته