وجود مردم با بصیرت عامل مصون ماندن جامعه از آشوب ها

محسن عسکرزاده، در خصوص اغتشاشات سالهای اخیر در ایران اسلامی که با طراحی خارجی و بازیگران داخلی به اجرا درآمده است، گفت:هدف این اغتشاشات جداسازی مردم از نظام، ولایت و جریان انقلاب است از این رو باید با بصیرت افزایی جامعه را مصون نگه داشت. به گزارش‌ فت فتو، محسن عسکرزاده کارشناس مسائل سیاسی در […]

محسن عسکرزاده، در خصوص اغتشاشات سالهای اخیر در ایران اسلامی که با طراحی خارجی و بازیگران داخلی به اجرا درآمده است، گفت:هدف این اغتشاشات جداسازی مردم از نظام، ولایت و جریان انقلاب است از این رو باید با بصیرت افزایی جامعه را مصون نگه داشت.

به گزارش‌ فت فتو، محسن عسکرزاده کارشناس مسائل سیاسی در شهرستان زرند در گفت وگو با خبرنگار ما در تحلیل اتفاقات و آشوب هایی که در کشور اتفاق افتاده است خصوصا گفت: هدف از فتنه ۸۸ در ایران اسلامی که با طراحی خارجی و بازیگران داخلی به اجرا درآمد جداسازی مردم از نظام بود؛ فتنه خطرناکی که هبچ عامل و نیرویی جز مردم ایران قادر به خنثی سازی آن نبود.

وی ادامه داد: برای برقراری هدف فتنه باید دو مطلب تحقق پیدا می کرد، اول حجت زمان یعنی ولایت فقیه را در راس نظام حذف کنیم، و دوم ضمانت اجرای ولایت که  اصل ولایت فقیه است، از قانون اساسی حذف کنیم.

عسکرزاده ادامه داد:کیان تاجبخش نماینده بنیاد سوروس در ایران که در جریان سال ۸۸دستگیر شد می گوید هدف درازمدت بنیاد سوروس پیاده کردن فلسفه جامعه باز در ایران است،به این معنی که بین حاکمیت و ملت شکاف ایجاد شود و از این طریق نافرمانی های مدنی را رقم بزنند و با ایجاد نارضایتی و به طور نرم باعث تغییر نظام در آن کشور مورد هدف شوند. 

این کارشناس مسائل سیاسی در تشریح عملکرد رسانه های داخلی گفت: ما در مقابل یک امپراتوری رسانه ای،دنیای استکبار قرار داریم و آن چیزی که مهم است این است که در حوزه رسانه، رسانه های داخلی باید برنامه‌های پر محتواتری داشته باشند که بتوانند در فضاهای فتنه که تشخیص حق از باطل سخت می شود آگاهی های مردم را بیشتر کنند‌.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در خنثی سازی فتنه بیان داشت: در فتنه ۸۸ غیر از حضور مردم  هیچ اهرمی نمی توانست این فتنه را خنثی کند، مردم وقتی که دیدند مواضع سران فتنه مواضع منطقی نیست، بعد از سخنرانی ۲۹ خرداد مقام معظم انقلاب؛ و با اعتقادی که نسبت به امام، رهبرایران و امام حسین علیه السلام  داشتند در روز ۹ دی با بصیرتی مثال‌زدنی به خیابان آمدند و بر فتنه ۸۸ مهر باطل زدند.

عسکرزاده عنوان کرد:نقش رهبر معظم انقلاب در فتنه  ۸۸ نقشی بی بدیل بود، حضرت آقا در روز جمعه ۲۹ خرداد با مردم صحبت کردند و فرمودند مردم مطمئن باشند که نظام جمهوری اسلامی به مردم خیانت نمیکند، نیاز به این کار را نداریم رای خودتان بوده ومن تایید کردم، و با این کلام آب بر آتش فتنه ریختند.

هادی سیاسی سپاه شهرستان زرند در خاتمه گفت و گو و در خصوص خیانت سران فتنه گفت: بزرگترین خیانت سران فتنه، زمانی بود که جمعیتی را که برای حمایت از ولی خدا آمده بودند دیدند  و مواضع استکبار را هم دیدند از کار خود ابراز ندامت و پشیمانی نکردند و به مسیری که در پیش گرفته بودن اصرار کردند.

انتهای پیام/ قنبرزهی

 




وجود مردم با بصیرت عامل مصون ماندن جامعه از آشوب ها

منبع:آرمـان
? وجود مردم با بصیرت عامل مصون ماندن جامعه از آشوب ها