واگذاری ۲۴ حجره‌ بازار تاریخی قلعه محمود در کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، کاظم حسین‌زاده، معاون صنایع‌دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از واگذاری ۲۴ حجره‌ بازار تاریخی قلعه محمود برای تکمیل و راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی شهر کرمان خبر داد. حسین‌زاده ادامه داد: اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی با همکاری معاونت […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، کاظم حسین‌زاده، معاون صنایع‌دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از واگذاری ۲۴ حجره‌ بازار تاریخی قلعه محمود برای تکمیل و راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی شهر کرمان خبر داد.

حسین‌زاده ادامه داد: اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی با همکاری معاونت امور عمرانی استانداری و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، تعداد ۲۴ حجره موقوفه بازار تاریخی قلعه محمود، واقع در کوچه ۸ خیابان امام خمینی(ره) را به قیمت کارشناسی به صورت اجاره و براساس شرایط، ضوابط و نظر کمیته تخصصی معاونت صنایع دستی استان، به تمامی هنرمندان و اساتید فعال در زمینه آموزش، تولید و تجارت صنایع‌دستی واگذار می‌کند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: بازارچه صنایع‌دستی قلعه محمود کرمان در راستای ترویج و توسعه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در شهر ملی صنایع‌‎دستی راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: از متقاضیان در این زمینه دعوت می‌شود که مدارک مورد نیاز شامل مجوز فعالیت در حوزه صنایع‌دستی، تعهدنامه کتبی مبنی بر فعالیت مستمر در حجره تحویلی، رزومه و مستندات سوابق کاری(حداقل ۳ سال فعالیت مستمر در رشته شغلی مرتبط با حوزه صنایع‌دستی) به همراه ۱۰ قطعه عکس از آثار تولید شده خود بر روی لوح فشرده یا چاپ رنگی و نامه درخواست را تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه ۲۱، اردیبهشت‌ماه به واحد حمایت از تولید معاونت صنایع‌دستی استان تحویل دهند.

حسین‌زاده تأکید کرد: درخواست‌های ناقص و بدون مستندات در کمیته تخصصی بررسی نخواهد شد و اسامی متقاضیان واجد شرایط و پذیرفته شده در تاریخ ۲۴، اردیبهشت‌ماه اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۳۴۳۲۴۴۷۰۷۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام




واگذاری ۲۴ حجره‌ بازار تاریخی قلعه محمود در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? واگذاری ۲۴ حجره‌ بازار تاریخی قلعه محمود در کرمان