واگذاری ۱۲۰ واحد مسکن به مددجویان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: ۱۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان کرمان در ایام دهه فجر افتتاح و تحویل مددجویان می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تبریک ایام دهه فجر و چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب […]

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: ۱۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان کرمان در ایام دهه فجر افتتاح و تحویل مددجویان می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تبریک ایام دهه فجر و چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمیته امداد به ‌منظور فراهم ساختن زمینه بهره‌گیری هر چه بیشتر نیازمندان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی، اقدامات مؤثری در این زمینه انجام داده است، افزود: در سال‌جاری نیز که مسئولیت کارگروه همیاری و سازمان‌های حمایتی استان به این نهاد واگذار شده، در تلاش برای تقویت نهضت خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه امسال در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۲۰ واحد مسکونی مددجویان با اعتبار یک میلیارد تومان در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در شرایط اقتصادی فعلی، واگذاری این واحدهای مسکونی به مددجویان تحت حمایت که با اولویت مناطق محروم در حال انجام است می‌تواند به تقویت امید و نشاط اجتماعی در جامعه کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تأکید بر اینکه خدمت به نیازمندان به زمان و موقعیت‌های خاص محدود نمی‌شود، ادامه داد: این نهاد در طول سال نیز در حوزه‌های مختلف ازجمله مسکن، حمایتی، درمان، تحصیلی، جهیزیه، لوازم ضروری منزل و اشتغال به مددجویان و محرومان خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند.

وی در پایان گفت: در هفتمین روز از ایام دهه فجر هم‌زمان با سراسر کشور ۱۵ مرکز نیکوکاری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس کمیته امداد در استان کرمان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام




واگذاری ۱۲۰ واحد مسکن به مددجویان کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? واگذاری ۱۲۰ واحد مسکن به مددجویان کرمان