واگذاری نحوه آموزش دانش آموزان به فرمانداران وبخشداران

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نحوه آموزش دانش آموزان باتوجه به شرایط فعلی کرونا، به فرمانداران و بخشداران استان واگذار شد. فت فتو کرمان – رضا رضایی گفت: آموزش و پرورش مجموعه‌ای با عظمت است که فرد ناتوانی نمی‌تواند از عهده اداره و مدیریتش برآید، هر کسی هر فعالیتی دارد بهترین بستر برای رسیدن […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نحوه آموزش دانش آموزان باتوجه به شرایط فعلی کرونا، به فرمانداران و بخشداران استان واگذار شد.

فت فتو کرمان – رضا رضایی گفت: آموزش و پرورش مجموعه‌ای با عظمت است که فرد ناتوانی نمی‌تواند از عهده اداره و مدیریتش برآید، هر کسی هر فعالیتی دارد بهترین بستر برای رسیدن به نتایج درخشان، آموزش و پرورش است.

به گفته او، بستر آموزش و پرورش بسیار ارزشمند است و همه دانش آموزان مهمترین سرمایه‌های این مجموعه هستند و این ظرفیت را دارند که در آینده مسئولیت‌هایی را پذیرا شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان می‌گوید: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی، اقتصادی، صنعتی و… می‌توانند در زمینه تحقق اهداف آموزش و پرورش موثر باشند، کاربری درست زمین‌ها بسیار مهم است و مسئولیت همه ما در قبال آموزش و پرورش باید به درستی انجام شود.

رضایی گفت: مقرر شده بانک‌ها در راستای رفع کمبود فضای آموزشی استان و ایفای مسئولیت اجتماعی، مدارسی بسازند، به شدت پیگیر هستیم که کمبود فضای آموزشی در استان جبران شود.

به گفته او، تبدیل آموزش حضوری در شرایط فعلی کرونا به آموزش مجازی به فرمانداران واگذار شده و همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها می‌تواند به کمک ما بیاید که امیدواریم با این تعامل خوب بتوانیم گامی موثر در راستای رفع چالش‌های آموزش و پرورش برداریم.

انتهای پیام/ح




واگذاری نحوه آموزش دانش آموزان به فرمانداران وبخشداران

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? واگذاری نحوه آموزش دانش آموزان به فرمانداران وبخشداران