واگذاری زمین های بنیاد مسکن به افراد واجد شرایط

فرماندار زرند گفت: زمین های واگذاری بنیاد مسکن در سال های قبل که هیچگونه اقدامی روی آن ها انجام نگرفته به افراد واجد شرایط جدید واگذار شوند. به گزارش فت فتو، فرماندار زرند در بازدید سرزده از اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: زمین های واگذاری بنیاد مسکن در سال های قبل که هیچگونه اقدامی […]

فرماندار زرند گفت: زمین های واگذاری بنیاد مسکن در سال های قبل که هیچگونه اقدامی روی آن ها انجام نگرفته به افراد واجد شرایط جدید واگذار شوند.

به گزارش فت فتو، فرماندار زرند در بازدید سرزده از اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: زمین های واگذاری بنیاد مسکن در سال های قبل که هیچگونه اقدامی روی آن ها انجام نگرفته به افراد واجد شرایط جدید واگذار شوند.

فرماندار شهرستان زرند در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان در این اداره افزود: تکریم ارباب رجوع، برخورد مناسب و رعایت اخلاق اسلامی با مردم باید از اولویت‌های کاری مسؤولان و کارکنان باشد.

وی هدف از بازدیدهای سرزده را سرکشی از فرآیند عملکرد دستگاه ها ذکر کرد و اظهار داشت: بنیاد مسکن یکی از مهمترین دستگاههای موثر در عمران و آبادانی روستاها می باشد و خدمات مفیدی را به روستاییان ارائه می دهد و ماباید بستری را فراهم نماییم که مهاجرت معکوس به روستاها تحقق یابد.

حسینی نژاد در خصوص زمین های واگذاری بنیاد مسکن در سال های اخیر که هیچگونه اقدامی روی آن ها انجام نگرفته اظهار داشت: بنیاد مسکن نسبت به اعلام آخرین اخطار حذف به افراد اقدام و سپس افراد متقاضی واجد شرایط جایگزین نماید.

احمد سلطانی رئیس بنیاد مسکن نیز ضمن ارائه گزارش مسبوطی از فعالیت های عمده بنیاد در حوزه های مختلف عمران روستایی، بازسازی، مسکن شهری، تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی و صدور اسنادمالکیت روستایی گفت: تسلیم آخرین اخطار حذف از روستای دشتخاک با توجه به تعداد زمین های واگذاری که اقدامی روی آن ها انجام نگرفته در اولویت می باشند. 

انتهای پیام/قنبرزهی




واگذاری زمین های بنیاد مسکن به افراد واجد شرایط

منبع:آرمـان
? واگذاری زمین های بنیاد مسکن به افراد واجد شرایط