واگذاری زمین در ۳۴ روستای سیرجان به زودی آغاز می شود

فت فتو/کرمان رییس بنیاد مسکن شهرستان سیرجان گفت: تهیه نقشه تفکیکی در ۲۹ روستا در دست اقدام است و شرایط ثبت نام و روند واگذاری زمین به متقاضیان در ۳۴ روستا پس از آماده سازی معابر اعلام خواهد شد. “بهنام سلاجقه” در گفت و گو با فت فتو ضمن تشکر از مسئولان شهرستان سیرجان در […]

فت فتو/کرمان رییس بنیاد مسکن شهرستان سیرجان گفت: تهیه نقشه تفکیکی در ۲۹ روستا در دست اقدام است و شرایط ثبت نام و روند واگذاری زمین به متقاضیان در ۳۴ روستا پس از آماده سازی معابر اعلام خواهد شد.

“بهنام سلاجقه” در گفت و گو با فت فتو ضمن تشکر از مسئولان شهرستان سیرجان در تخصیص اراضی به شهروندان، با بیان اینکه متقاضیان زمین در روستاها از مراجعه حضوری به بنیاد مسکن خودداری کنند، افزود: شرایط واگذاری و نحوه ثبت نام زمین در روستاها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به واگذاری بیش از ۹۹ درصد قطعات اراضی تحت تملک بنیاد مسکن در روستاهای حریم شهر سیرجان، نقشه تفکیکی سایر روستاهای شهرستان در ۲۹ سایت در حال تهیه  است و پس از تصویب نقشه ها، شرایط ثبت نام و روند واگذاری زمین در نیمه دوم سال جاری به خانوارهای ساکن و فاقد زمین و مسکن در این روستاها پس از طی مراحل قانونی و  آماده سازی معابر انجام خواهد شد.

سلاجقه خطاب به متقاضیان بیان کرد: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان، از مراجعه حضوری به بنیاد مسکن خودداری کنید و با توجه به نیاز متقاضیان، پس از فراهم شدن شرایط واگذاری زمین و نحوه ثبت نام به خانواده های واجدالشرایط، در محل روستا اطلاع رسانی می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سیرجان یادآور شد: در حال حاضر اراضی ملی همجوار در محدوده ۲۹ روستا شناسایی و اقدامات لازم برای الحاق به طرح هادی روستاها به منظور تامین زمین مسکونی مورد نیاز در حال انجام است.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? واگذاری زمین در ۳۴ روستای سیرجان به زودی آغاز می شود