واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرهای کشکوئیه و بهرمان رفسنجان

با حضور رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور و استاندار کرمان، قرعه‌کشی واگذاری ۳۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهرهای کشکوئیه و بهرمان شهرستان رفسنجان انجام شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از  روابط عمومی استانداری کرمان، حجت‌الاسلام حسن درویشیان عصر یکشنبه ۱۵ بهمن در آیین قرعه‌کشی […]

با حضور رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور و استاندار کرمان، قرعه‌کشی واگذاری ۳۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهرهای کشکوئیه و بهرمان شهرستان رفسنجان انجام شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از  روابط عمومی استانداری کرمان، حجت‌الاسلام حسن درویشیان عصر یکشنبه ۱۵ بهمن در آیین قرعه‌کشی واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: تأمین زمین برای طرح جوانی جمعیت یکی از ضرورت‌های جدی کشور برای افزایش جمعیت و برون رفت از این بحران است.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات انگیزشی برای افزایش جمعیت، مسکن است که بخش قابل توجهی از آن هم تأمین زمین است، افزود: تلاش‌های صورت گرفته قابل تقدیر است و باید افزون و تسریع شود.

نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مبارزه با فساد، خواستار واگذاری زمین‌ها به متقاضیان در مدت زمان کمتری شد و گفت: باید امکانات در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا هر چه زودتر بتوانند برای احداث آنها اقدام کنند و ساکن شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند به مدیران سخت کوش توفیق بیشتر بدهد تا خدمات بیشتری به مردم عزیز در ایام دهه فجر و همه طول سال ارائه شود.

حجت‌الاسلام درویشیان با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم رفسنجان، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور به طور جدی بحث مسکن، اشتغال، تسهیلات و تکلیف قانونی بانک‌ها را دنبال می‌کنند و در اکثر جلسات این موضوع را به مدیران تذکر می‌دهند.

انتهای خبر/ طهماسبی




واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرهای کشکوئیه و بهرمان رفسنجان

منبع:آرمـان
? واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرهای کشکوئیه و بهرمان رفسنجان