واکنش وزیر کشور به حادثه تروریستی کرمان

وزیر کشور در واکنش به حادثه تروریستی کرمان گفت:‌ این عمل بزدلانه علیه کسانی بود که می‌خواستند راه اسطوره مقاومت خود را گرامی بدارند. به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، احمد وحیدی درباره حادثه تروریستی کرمان گفت: ساعت ۱۵ اولین انفجار اتفاق افتاد و وقتی که مردم و سایر زائران به کمک مصدومان می‌آیند و جمع […]






وزیر کشور در واکنش به حادثه تروریستی کرمان گفت:‌ این عمل بزدلانه علیه کسانی بود که می‌خواستند راه اسطوره مقاومت خود را گرامی بدارند.





به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، احمد وحیدی درباره حادثه تروریستی کرمان گفت: ساعت ۱۵ اولین انفجار اتفاق افتاد و وقتی که مردم و سایر زائران به کمک مصدومان می‌آیند و جمع می‌شوند انفجار دوم اتفاق می‌افتد که حدود ۱۵:۲۰ بوده است و عمده شهدا و مصدومان در انفجار دوم دچار حادثه می‌شوند با حضور امدادگران هلال احمر و اورژانس مصدومان به بیمارستان منتقل می‌شوند.

وزیر کشور تاکید کرد: وضعیت شهر کرمان عادی است و آرامش کامل برقرار است.

او خاطرنشان کرد: توطئه جدید و حادثه تروریستی که امروز اتفاق افتاد، ادامه همان توطئه‌هایی است که به دنبال آن بودند و تلاش‌های زیادی داشتند که این توطئه‌ها با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی مورد هدف قرار گرفت و جمعی دستگیر و کشته شدند و این دو مورد از خیل بسیار زیاد توطئه‌هایی است که تلاش کردند و ناموفق بودند که حادثه امروز پاسخ کوبنده دستگاه‌های امنیتی انتظامی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این عمل بزدلانه علیه کسانی بود که می‌خواستند راه اسطوره مقاومت خود را گرامی بدارند که این اسطوره نماد قدرت ملی بود. آنها نمی‌پسندند که سیلی از محور مقاومت بخوردند و در مواجهه با ضرباتی  که دریافت می‌کنند علیه کودکان و زنانی اقدام می‌کنند که هیچ گناهی نداشتند، جز عشق به شهید سلیمانی.

او تصریح کرد: طبیعتا همه چیز در کنترل است. نیروهای انتظامی و امنیتی ما هوشیار هستند و سیلی محکمی به کسانی که چنین جنایتی را مرتکب شده‌اند، خواهند زد. ملت ما هوشیار و بیدار با قامت استوار ایستاده است و کارها در کنترل است و دستگاه‌های امدادرسان و همه در حال خدمت‌رسانی هستند. دستگاه‌های امنیتی در منطقه هستند و نگرانی وجود ندارد.

وی درباره عامل انفجار گفت: این موضوع در حال بررسی است. اطلاعاتی داریم که وقتی قطعی شد، درباره آنها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. به شایعات توجه نشود. دشمن تلاش می‌کند که عملیات روانی ایجاد کند و اطلاعات لازم از طریق مقامات مسئول به اطلاع مردم خواهد رسید.



انتهای پیام/





نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان


تلگرام خبر





واکنش وزیر کشور به حادثه تروریستی کرمان

منبع: ایـلنا
? واکنش وزیر کشور به حادثه تروریستی کرمان