واکنش مصلح به مشاوره قلعه نویی به گل گهر!

بازیکن تیم فوتبال گل گهر می گوید اطلاعی ندارد امیر قلعه نویی بعد از پیوستن به تیم ملی به تیم سابقش مشاوره می دهد یا خیر. به گزارش نذیر کرمان، شایان مصلح بعد از شکست گل گهر در جام حذفی برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران، در ابتدا درباره مصدومیتش، اظهارکرد: برخوردی پیش آمد و مصدوم […]

بازیکن تیم فوتبال گل گهر می گوید اطلاعی ندارد امیر قلعه نویی بعد از پیوستن به تیم ملی به تیم سابقش مشاوره می دهد یا خیر.

به گزارش نذیر کرمان، شایان مصلح بعد از شکست گل گهر در جام حذفی برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران، در ابتدا درباره مصدومیتش، اظهارکرد: برخوردی پیش آمد و مصدوم شدم و ان شالءالله چیز خاصی نباشد.

فقط السد مثل گل‌گهر به پرسپولیس فشار آورده بود

وی بیان کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم. نیمه اول را از دست دادیم ولی در نیمه دوم خیلی به حریف فشار آوردیم. من فکر می‌کنم با توجه به این که خودم هم در پرسپولیس بوده‌ام در این چند سال هیچ تیمی نتوانسته بود مثل گل گهر در نیمه دوم، مقابل پرسپولیس این‌قدر خوب بازی کند. فکر می‌کنم فقط السد قطر سال‌ها قبل وقتی یک بر صفر آن ها را بردیم، خیلی به پرسپولیس فشار آورد.

این بازیکن تیم گل گهر عنوان کرد: به هر حال متاسفانه در این بازی توپ‌هایمان وارد دروازه نشد و شکست خوردیم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی درباره شوک منفی جدایی قلعه‌نویی به گل‌گهر هم گفت: در این خصوص من نباید صحبت کنم. امیدوارم در ادامه لیگ نتایج لازم را کسب کنیم.

مصلح در واکنش به این سوال که آیا قلعه نویی به کادرفنی مشاوره می‌دهد؟ عنوان کرد: خبر ندارم.

انتهای پیام




واکنش مصلح به مشاوره قلعه نویی به گل گهر!

منبع: ایـسنا
? واکنش مصلح به مشاوره قلعه نویی به گل گهر!