واکنش فدراسیون والیبال به تهدید باشگاه مس رفسنجان

تهران -فت فتو- دبیر فدراسیون والیبال در خصوص تهدید باشگاه مس رفسنجان مبنی بر کناره‌گیری از لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش فت فتو، هفته اول لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار شد که فدراسیون والیبال اجازه برگزاری دیدار تیم‌های مس رفسنجان و فولاد سیرجان را نداد تا مسی‌ها با باخت فنی ۳ بر […]

تهران -فت فتو- دبیر فدراسیون والیبال در خصوص تهدید باشگاه مس رفسنجان مبنی بر کناره‌گیری از لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فت فتو، هفته اول لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار شد که فدراسیون والیبال اجازه برگزاری دیدار تیم‌های مس رفسنجان و فولاد سیرجان را نداد تا مسی‌ها با باخت فنی ۳ بر صفر روبرو شوند. دلیل این موضوع هم عدم تسویه حساب این تیم با طلبکارانش اعلام شد.

در پی این اتفاق باشگاه مس رفسنجان بیانیه‌ای را علیه فدراسیون والیبال منتشر کرد. در این بیانیه آمده:«بی‌نظمی و بی‌برنامگی نیم فصل اول والیبال ایران. بعد از تایید سالن ۹ دی رفسنجان که ۸ روز قبل از بازی‌ها انجام شد، میزبانی رفسنجانی ها را به شهر یزد بردند؛ آن هم دربی استان کرمان بین دو تیم مس رفسنجان و فولاد سیرجان. با احترام به شهر یزد اما آقای داورزنی کجای دنیا چنین اتفاقی می افتد؟ کجای دنیا سرپرست تیم لیگ برتری را به عنوان سرپرست هیئت استان معرفی می‌کنند که در مسابقات ذینفع است؟ سالن‌های ورزشی که اکثرا چند منظوره هستند را تک منظوره و مابقی ورزش‌ها را به نابودی می‌کشانید.با توجه به دستورالعمل‌های موجود در کشور چرا اصرار به خرید کف‌پوش‌های خارجی که نمونه داخلی آن موجود است، دارید؟ باشگاه مس رفسنجان سه، چهار نامه به فدراسیون در همین راستا زده است که هیچ‌گونه جوابی از فدراسیون دریافت نکردیم. مگر می‌شود شما برای باشگاه‌ها میزبانی در شهر دیگر را بدون اطلاع باشگاه تعیین کنید؟ آیا شما حقوقی برای باشگاه‌ها در نظر می‌گیرید؟ علی‌رغم میل باطنی مجبور شدیم که به رسانه‌ها اعلام کنیم، حق خود را از طریق جراید بگیریم و به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.»

همچنین علی علیزاده، معاون اجرایی باشگاه مس رفسنجان هم در گفت‌وگویی تهدید کرد که این باشگاه از لیگ برتر والیبال کناره‌گیری خواهد کرد.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با فت فتو، در خصوص بیانیه باشگاه مس رفسنجان و تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر والیبال اظهار داشت: هدف ما قانونمند کردن لیگ برتر بود تا سمت حرفه‌ای شدن پیش برویم. بر همین اساس به باشگاه‌ها اعلام کردیم تا زمانی که بدهی‌های خود را تعیین تکلیف نکنند اجازه حضور در لیگ برتر والیبال را نخواهند داشت.

وی افزود: تعیین تکلیف بدهی‌ها به معنای پرداخت کامل آن نیست. همین که با طلبکارانشان به توافق برسند هم می‌توانند بازی‌های خود را در لیگ انجام دهند. مس یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر والیبال است؛ اما نمی‌توانیم اصرار به ماندن تیمی کنیم. اگر می‌خواهیم سمت لیگ حرفه‌ای برویم  باید قوانین رو محکم اجرا کنیم.




واکنش فدراسیون والیبال به تهدید باشگاه مس رفسنجان

منبع: ایرنـا
? واکنش فدراسیون والیبال به تهدید باشگاه مس رفسنجان