واکنش سفارت روسیه در ایران به حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش

سفارت روسیه در تهران به حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و همراهانش در مجموعه ورزشی شهرستان “بافت” در استان کرمان واکنش نشان داد. به گزارش فت فتو، سفارت روسیه در ایران در شبکه اجتماعی خود در این ارتباط نوشت: “سفارت فدراسیون روسیه برای جناب آقای سجادی وزیر محترم ورزش […]

سفارت روسیه در تهران به حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و همراهانش در مجموعه ورزشی شهرستان “بافت” در استان کرمان واکنش نشان داد.

به گزارش فت فتو، سفارت روسیه در ایران در شبکه اجتماعی خود در این ارتباط نوشت: “سفارت فدراسیون روسیه برای جناب آقای سجادی وزیر محترم ورزش ایران و تمامی مجروحان حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت آرزوی بهبودی عاجل دارد.

این مصیبت وارده را به خانواده و بستگان جناب آقای احمدی که متاسفانه در این حادثه جانشان را از دست دادند، تسلیت عرض می نماییم. “

بر اساس این گزارش، بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان عصر پنج‌شنبه(۴ اسفندماه ) هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمان به فت فتو گفت: متاسفانه یک نفر از سرنشینان این بالگرد جان خود را از دست داده است.

به گزارش فت فتو، رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد دچار خونریزی مغزی شده است.

همچنین اسماعیل احمدی، مدیر کل حوزه ریاست وزیر ورزش، از آسیب‌دیدگان سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش بود که در این حادثه جان باخته است.

انتهای پیام




واکنش سفارت روسیه در ایران به حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش

منبع: ایـسنا
? واکنش سفارت روسیه در ایران به حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش