واکسینه شدن ۹۰ درصد دانش آموزان کرمانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاکنون بیش از ۹۹ درصد از معلمان و ۹۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان در مقابل کرونا واکسینه شده اند. به گزارش فت فتو ، آقای رضایی با اشاره به استقبال بی‌سابقه خانواده‌ها و دانش‌آموزان از بازگشایی حضوری مدارس گفت: : بر اساس مصوبه […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاکنون بیش از ۹۹ درصد از معلمان و ۹۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان در مقابل کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش فت فتو ، آقای رضایی با اشاره به استقبال بی‌سابقه خانواده‌ها و دانش‌آموزان از بازگشایی حضوری مدارس گفت: : بر اساس مصوبه ستاد کرونا، دانش‌آموزان، ملزم به بازگشت مجدد به مدارس و شروع آموزش حضوری هستند ، دوره آموزش صرفا مجازی به پایان رسیده و از این به بعد آموزش‌ها قرار است تنها در مدارس و از طریق حضوری دنبال شود.

 

وی افزود: خوشبختانه تاکنون بیش از ۹۹ درصد از معلمان و ۹۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان واکسینه شده اند و از طرفی بنا بر اقتضائات یادگیری، یاددهی، ارزشیابی و تحلیل نمرات ارزشیابی امتحانات پایان ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ که به صورت حضوری برگزار شده بود، متاسفانه شاهد افت تحصیلی شدید در دانش آموزان بودیم و برای جبران این افت تصمیم به بازگشایی حضوری مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و آموزش خود مراقبتی به دانش آموزان گرفته شد.

رضایی در مورد دانش آموزان مبتلا هم گفت: سامانه ای تحت عنوان سامانه «ایران من» پیش بینی شده که تمام مدیران به آن دسترسی دارند و مشخصات هر دانش آموز که خودش یا خانواده اش مبتلا باشند از طریق مربیان بهداشت در سامانه ثبت می شود. برای رسیدگی سریع و درمان دانش آموزان مبتلا، به این سامانه هم وزارت آموزش و پرورش و هم وزارت بهداشت دسترسی دارند.




واکسینه شدن ۹۰ درصد دانش آموزان کرمانی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? واکسینه شدن ۹۰ درصد دانش آموزان کرمانی