واکسیناسیون رانندگان وسایل نقلیه عمومی در کرمان

معاون پشتیبانی حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: یک سهمیه ۱۰ هزار نفری واکسیناسیون به رانندگان وسایل نقلیه عمومی در کرمان اختصاص یافت. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، مهدی نژاد معاون پشتیبانی حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به اختصاص سهمیه ۱۰ هزار نفری واکسیناسیون به […]

معاون پشتیبانی حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: یک سهمیه ۱۰ هزار نفری واکسیناسیون به رانندگان وسایل نقلیه عمومی در کرمان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، مهدی نژاد معاون پشتیبانی حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به اختصاص سهمیه ۱۰ هزار نفری واکسیناسیون به رانندگان وسایل نقلیه عمومی در کرمان، گفت: با سهمیه اختصاص یافته از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ۴ روز گذشته تاکنون ۶۰ تا ۶۵ درصد واکسیناسیون رانندگان تاکسی و قریب ۸۰ درصد از جمعیت رانندگان اتوبوس‌های شهری سهمیه واکسیناسیون انجام شده است.

او افزود: به طور متوسط روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از رانندگان در شهر کرمان واکسینه می‌شوند.

مهدی نژاد از رانندگان وسایل درون شهری از جمله رانندگان تاکسی، اتوبوس و رانندگان بار درون شهری خواست، ضمن ثبت نام در سامانه سلامت، هرروز از ساعت ۸ صبح به تنها مرکز تزریق واکسن واقع در شهرک مطهری، پایگاه بسیج شهید لنگری زاده، سالن ۹ دی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب




واکسیناسیون رانندگان وسایل نقلیه عمومی در کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? واکسیناسیون رانندگان وسایل نقلیه عمومی در کرمان