واکسن آنفلوآنزا چند؟

فت فتو/کرمان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، قیمت انواع واکسن آنفلوآنزا را در محدوده ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد. علی اسدپور درباره وضعیت واکسن آنفلوآنزا در استان کرمان به فت فتو می‌گوید: از یک ماه پیش واکسن آنفلوآنزا در همه داروخانه‌ها توزیع شده است و خوشبختانه در این حوزه مشکلی وجود ندارد. […]

فت فتو/کرمان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، قیمت انواع واکسن آنفلوآنزا را در محدوده ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

علی اسدپور درباره وضعیت واکسن آنفلوآنزا در استان کرمان به فت فتو می‌گوید: از یک ماه پیش واکسن آنفلوآنزا در همه داروخانه‌ها توزیع شده است و خوشبختانه در این حوزه مشکلی وجود ندارد.

طبق اعلام او، واکسن آنفلوآنزای توزیع شده ساخت کشورهای ایران، هلند و فرانسه بوده و در حال حاضر در همه داروخانه‌های کرمان موجود است.

طبق توصیه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای و اطفال حتما واکسن آنفلوآنزا دریافت کنند، اما محدودیتی وجود ندارد و هر کسی که تمایل داشته باشد می‌تواند این واکسن را تهیه و طبق دستورالعمل تزریق کند.

اسدپور قیمت انواع واکسن آنفلوآنزا را در محدوده ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

همچنین یک متخصص عفونی با بیان اینکه نزریق واکسن آنفلوانزا به تمام کودکان بالای ۶ ماه، بزرگسالان و حتی بانوان باردار پیشنهاد می شود، در پاسخ به این سوال که چه کسانی نباید این واکسن را تزریق کنند؟ گفت: کودکان زیر ۶ ماه، افرادی که سابقه ابتلا به گیلان‌باره داشته اند، افرادی که زمینه آلرژی شدید به واکسن یا دارو و حتی بعضی مواد غذایی دارند و همچنین در صورتیکه فرد در زمان تزریق حال عمومی مناسبی نداشته مثلا تب دارد؛ توصیه نمی شود واکسن آنفلوانزا را تزریق کنند.

انتهای پیام 




واکسن آنفلوآنزا چند؟

منبع: ایـسنا
? واکسن آنفلوآنزا چند؟