واژگونی پژو حامل افاغنه در محور فهرج- زاهدان ۲ کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان بم گفت: بر اثر واژگونی پژو حامل افاغنه ۲ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند. به گزارش فت فتو از فهرج، فریدون علیپور امروز در گفت‌وگو با فت فتو در فهرج اظهار کرد: بامداد امروز در محور زاهدان – فهرج در اثر واژگونی یک دستگاه پژوه […]


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان بم گفت: بر اثر واژگونی پژو حامل افاغنه ۲ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش فت فتو از فهرج، فریدون علیپور امروز در گفت‌وگو با فت فتو در فهرج اظهار کرد: بامداد امروز در محور زاهدان – فهرج در اثر واژگونی یک دستگاه پژوه حامل افاغنه غیرمجاز  ۲ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان بم ادامه داد: بلافاصله مصدومان این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان پاستور بم انتقال داده شدند.

علیپور همچنین عنوان کرد: طی دو روز گذشته در بیست و دوم شهریور نیز واژگونی  یک دستگاه  پژو دیگر که حامل افاغنه  بود، در همین محور بعد از میل نادری ۹ مصدوم و ۲ فوتی بر جای گذاشت.

به گزارش فارس، فهرج شهرستان فهرج فاقد بیمارستان فعال است وعلی‌رغم اینکه بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) این شهرستان سال گذشته به بهره‌برداری رسید، متاسفانه غیر فعال است و بخش‌های آن راه‌اندازی نشده است و بیماران و مصدومان باید برای خدمات بیمارستانی به شهرستان بم مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۳/ب





واژگونی پژو حامل افاغنه در محور فهرج- زاهدان ۲ کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

منبع:فــارس
? واژگونی پژو حامل افاغنه در محور فهرج- زاهدان ۲ کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت