واژگونی تانکر ۲۵ هزار لیتری در بزرگراه فتح

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه جامعه نذیر کرمان، درباره واژگونی یک دستگاه تانکر در بزرگراه فتح اظهار کرد: ساعت ۵:۲۴ دقیقه بامداد امروز ۲۱ فروردین ماه یک مورد حادثه واژگونی تانکر در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح به سامانه ۱۲۵ سازمان […]

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه جامعه نذیر کرمان، درباره واژگونی یک دستگاه تانکر در بزرگراه فتح اظهار کرد: ساعت ۵:۲۴ دقیقه بامداد امروز ۲۱ فروردین ماه یک مورد حادثه واژگونی تانکر در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در همین راستا ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه امکانات لازم و تجهیزات پشتیانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی درباره جزئیات حادثه ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تانکر حامل ۲۵ هزار لیتر مواد شیمایی که مواد تشکیل دهنده پایه روغن بود واژگون و به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده بود.

ملکی با بیان اینکه این تانکر در لاین کندرو با گاردریل برخورد کرده بود گفت: این تانکر در کنار لاین کندرو به صورت کامل واژگون شده بود که خوشبختانه راننده آسیب ندیده و توانسته بود خود را از وسیله نقلیه خارج کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: خوشبختانه در آن ساعت مسیر خلوت‌تر بود و برخوردی با وسایل نقلیه دیگر، عابر پیاده و… پیش نیامده بود. از این تانکر نشت مواد وجود داشت که آتش نشانان ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و با ۲ دستگاه جرثقیل سنگین تانکر به حالت اولیه بازگشت و قسمت جلو تانکر در ابتدا جدا و با یک دستگاه کشنده به محلی امن منتقل گردید.

ملکی افزود: ترافیک سنگینی در محدوده وجود داشت که با حضور عوامل پلیس راهور جریان ترافیکی نیز مدیریت و کنترل شد و تا لحظاتی دیگر محل تحویل عوامل پلیس راهور داده می‌شود تا مسیر به حالت اولیه بازگردد.

انتهای پیام/




واژگونی تانکر ۲۵ هزار لیتری در بزرگراه فتح

منبع:آنـــا
? واژگونی تانکر ۲۵ هزار لیتری در بزرگراه فتح