وانت حامل آرد قاچاق در عنبرآباد توقیف شد

جانشین فرماندهی نیرو انتظامی عنبرآباد گفت: صبح امروز یک دستگاه وانت حامل آرد قاچاق در عنبرآباد توقیف شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی عنبرآباد وانت حامل آرد قاچاق در عنبرآباد توقیف شد.    جانشین انتظامي شهرستان عنبرآباد از توقیف یک دستگاه وانت حامل سه تن و ششصد کیلو […]

جانشین فرماندهی نیرو انتظامی عنبرآباد گفت: صبح امروز یک دستگاه وانت حامل آرد قاچاق در عنبرآباد توقیف شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی عنبرآباد وانت حامل آرد قاچاق در عنبرآباد توقیف شد. 

 
جانشین انتظامي شهرستان عنبرآباد از توقیف یک دستگاه وانت حامل سه تن و ششصد کیلو گرم آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد. 
 
علی کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت : ماموران کلانتری شهداء این فرماندهی، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه وانت سایپا، به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف نمودند.
 
وی افزود:  پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسي از خودروی توقیفی،مقدار نود کیسه چهل  کیلو گرمی آرد سفید ، جمعا به مقدرا  سه تن وششصدکیلو گرم قاچاق كشف شد.
 
جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی  این آردهای قاچاق را سیصد وده میلیون ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان براي برقراري نظم و امنيت تلاش مي‌كند و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه احتكار يا قاچاق كالا، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اعلام نمایند.
انتهای خبر/م.ق




وانت حامل آرد قاچاق در عنبرآباد توقیف شد

منبع:آرمـان
? وانت حامل آرد قاچاق در عنبرآباد توقیف شد