واحدآموزشی تمام هوشمند ثارالله کرمان افتتاح شد

کرمان – فت فتو – دبستان تمام هوشمند دخترانه ثارالله شهر کرمان امروز (چهارشنبه) با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار فت فتو، دبستان دخترانه ثارالله شهر کرمان در مساحت هشت هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار متر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان طی ۲ سال […]

کرمان – فت فتو – دبستان تمام هوشمند دخترانه ثارالله شهر کرمان امروز (چهارشنبه) با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار فت فتو، دبستان دخترانه ثارالله شهر کرمان در مساحت هشت هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار متر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان طی ۲ سال بنا شده است.

این واحد آموزشی ۲۵ کلاسه و هوشمند ظرفیت پذیرش ۸۰۰ دانش آموز را دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح این واحد آموزشی در کرمان گفت: سالها افراد بیسواد به اسم‌ پادشاه بر این مملکت حکومت می کردند و دنبال رفاه خود بودند و دانش آموزان در روز ۱۳ آبان سال ۵۷ به میدان آمدند تا یک نظام کنار برود و نظامی دیگر بیاید که شرط حاکم آن عالم و باسواد بودن است.

سردار محمدرضا نقدی افزود: دانش آموزان  نظام جمهوری اسلامی، پادشاهی را از آن خدا می داند چنانچه ۳۶ هزار دانش آموز شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم این آب و خاک کردند.

وی اظهار داشت: نیروهای کومله که امروز شعارشان زن، زندگی و آزادی است، دختر دانش آموز ۱۶ ساله را به جرم ارتباط با سپاه پاسداران ۱۱ ماه زندانی کردند و این دختر چون حاضر نشد به امام راحل (ره) توهین کند پس از شکنجه زنده به گور شد و دانش آموزان ما از این حماسه ها کم نیافریده و شما باید راه نیمه تمام آنها را تمام کنید.

وی تصریح کرد: دیکتاتورترین کشور دنیا آمریکا است که به بیش از ۷۰ کشور تجاوز و اموال آنها را غارت کرده است که باید مانند سردار سلیمانی در برابر آن بایستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: تحصیل، تهذیب و ورزش سه خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانش آموزان است که باید به آنها بپردازید.

وی ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و روز دانش آموز ادامه داد: تشکر می کنیم از افرادی که این مدرسه را بنا و بروز کردند و امیدواریم که نسل های زیادی در آن درس بخوانند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دبستان دخترانه ثارالله شهر کرمان در مساحت هشت هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار متر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان طی ۲ سال بنا شده است.

سردار محمدعلی نظری افزود: این واحد آموزشی ۲۵ کلاسه ظرفیت پذیرش ۸۰۰ دانش آموز را دارد که به امکانات روز، اینترنت و تخته هوشمند مجهز است.

وی بیان کرد: دشمن با علم در کشور ما مخالف است و به همین دلیل در اتفاقات اخیر نمی خواهد مدارس ما آرامش داشته باشند، اما معلمان و اساتید ما با هوشمندی توطئه ها را خنثی می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرا رسبدن ۱۳ آبان و روز دانش آموز تصریح کرد: امسال شهید دانش آموز بسیجی علی عرب از استان کرمان جزو شهدای شاخص دانش آموزی کشور است که توصیه می کنم وصیتنامه آیت شهید در مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران در کرمان ۱۸ مدرسه دارد که چهار هزار نفر در آن مشغول به تحصیل هستند و آمادگی داریم مدارس بیشتری در این استان احداث کنیم.

به گزارش فت فتو، در آستانه ۱۳ آبان و روز دانش آموز زنگ استکبارستیزی توسط معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دبستان دخترانه ثارالله شهر کرمان به صدا درآمد.

دبستان دخترانه هوشمند ثارالله در بلوار خرمشهر کوچه شماره پنج شهر کرمان واقع شده است.




واحدآموزشی تمام هوشمند ثارالله کرمان افتتاح شد

منبع: ایرنـا
? واحدآموزشی تمام هوشمند ثارالله کرمان افتتاح شد