هیچ گونه کمبود کامیونی برای حمل محصولات کشاورزی رودبار نداریم

محمودی گفت: با توجه به اینکه ۹۸ درصد ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی جنوب استان غیر بومی است با تمام رایزنی‌های انجام شده و بستر سازی مناسب فقط در ۱۵ روز گذشته ۲۷۴۰ دستگاه کامیون ،تریلر و کامیونت از مبدا رودبار جنوب بارگیری و به مقاصد هدف عزیمت کرده اند. به گزارش فت فتو،مجتبی محمودی مدیر […]

محمودی گفت: با توجه به اینکه ۹۸ درصد ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی جنوب استان غیر بومی است با تمام رایزنی‌های انجام شده و بستر سازی مناسب فقط در ۱۵ روز گذشته ۲۷۴۰ دستگاه کامیون ،تریلر و کامیونت از مبدا رودبار جنوب بارگیری و به مقاصد هدف عزیمت کرده اند.

به گزارش فت فتو،مجتبی محمودی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به افزایش روند برداشت محصولات کشاورزی در جنوب کرمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با رایزنی های متعدد و ایجاد زمینه مناسب برای حضور ناوگان حمل بار در منطقه نگذاشته است حمل محصولات کشاورزی دچار تاخیر و کندی شود .

وی افزود: با توجه به اینکه ۹۸ درصد ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی جنوب استان غیر بومی است با تمام رایزنی‌های انجام شده و بستر سازی مناسب فقط در ۱۵ روز گذشته ۲۷۴۰ دستگاه کامیون ،تریلر و کامیونت از مبدا رودبار جنوب بارگیری و به مقاصد هدف عزیمت کرده اند.  

 محمودی گفت: سال گذشته در همین بازده ۱۵ روزه  و با توجه به آمار سامانه صدور بارنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برای ۹۳۸ دستگاه بارنامه صادر شد که رشد ۳ برابری حمل بار و ورود ناوگان به منطقه را نشان می دهد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد کاهش نرخ محصولات کشاورزی یکی از علتهایی است که بار روانی آن روی  ناوگان حمل و نقل اثر می گذارد و در این شرایط برخی سودجویی ها شرایطی را رقم می زند تا این روند خود را در حوره حمل و‌نقل نشان دهد .

محمودی بیان کرد: در این زمینه به ویژه در این فصل تیم‌هایی متشکل از کارشناسان حمل و نقل و اداره کل، شهرستان‌ها و اداره حقوقی اداره کل ملزم به رصد نحوه برخورد و احقاق حقوق قانونی رانندگان در نظارت مستمر بر شرکت‌های حمل و نقل جنوب استان کرمان شده اند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ۱۰۹ شرکت حمل و نقل کالا در جنوب کرمان وجود دارد شرکت‌های حمل و نقل مستقر در پایانه بار و بصورت پراکنده در شهرستان‌های جنوبی استان مکلف هستند با توجه به موارد قانونی در حوزه صدور بارنامه و تکریم رانندگان اقدام نمایند که با ارزیابی ماهانه روند حمل و نقل کالا به ویژه محصولات کشاورزی نظم بهتری به خود خواهد گرفته است .

مدیر کل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:کشاورزان توجه داشته باشند که برخی دلالان برای رسیدن به منافع خود با ایجاد جو روانی هم در بازار قیمت محصولات و حمل و نقل در صدد هستند تا از آشفته شدن بازار و سردرگمی کشاورزان بهره خود را ببرند.
 
محمودی از کشاورزان و صاحبان کالا خواست قبل از برداشت محصول خود حتما کامیون مورد نیاز حمل را از شرکتهای دارای پروانه در حوزه حمل و نقل درخواست دهند  و به جو سازی دلالان و افراد سودجو توجه نکنند وشماره۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش کشاورزان در زمینه وضعیت حمل و‌نقل محصولات کشاورزی است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از استقرار نماینده حمل و نقل اداره کل در پایانه بار جیرفت برای رصد مشکلات حمل و نقلی و ارتباط بهتر رانندگان و شرکتهای حمل و نقل خبر داد.

انتهای پیام/




هیچ گونه کمبود کامیونی برای حمل محصولات کشاورزی رودبار نداریم

منبع:آرمـان
? هیچ گونه کمبود کامیونی برای حمل محصولات کشاورزی رودبار نداریم