هیچ کلاسی در کرمان بدون معلم نخواهد بود

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که در سال تحصیلی جدید هیچ کلاسی بدون معلم نباشد. به گزارش فت فتو، رضا رضایی عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج گفت: تمام تلاش ما در راستای عدالت آموزشی و تقویت زیر […]

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که در سال تحصیلی جدید هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

به گزارش فت فتو، رضا رضایی عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج گفت: تمام تلاش ما در راستای عدالت آموزشی و تقویت زیر ساخت‌ها و کیفیت آموزش در همه شهرستان برای تقویت استعدادها و تبلور نیروی انسانی منطقه است.

وی با اشاره به اجرای پروژه مهر در استان عنوان کرد: تلاش می‌کنیم در سال تحصیلی جدید در استان کرمان هیچ کلاسی بدون معلم نباشد و این مساله از روی اول مهر ماه مد نظر خواهد شود.

رضایی افزود: این مساله در بعد ساماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی مد نظر قرار گرفته و در حال برنامه ریزی و کار در این زمینه هستیم.

وی عنوان کرد: در ایام تابستان تلاش شد پروژه‌های نیمه تمام مدارس با همکاری نوسازی و تجهیز مدارس انجام شود و اگر هم در این زمینه ساختمانی باقیمانده در طول سال در اولویت فرصت کار انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: در زمینه جذب معلم نیز بومی گزینی یکی از مهمترین اولویت‌ها قرار دارد و ضمن اینکه در بحث تجهیز مدارس در جنوب کرمان به خصوص قلعه گنج اقدامات خوبی انجام شده و در حال اجرا است.

کد خبر ۵۵۶۵۲۸۴




هیچ کلاسی در کرمان بدون معلم نخواهد بود

منبع: مــهر
? هیچ کلاسی در کرمان بدون معلم نخواهد بود