هیچ مدرسه‌ای با ریسک قرار نیست باز باشد

استاندار کرمان گفت: کل مدارسی که فضای نامناسب دارند تعطیل هستند و هیچ مدرسه‌ای با ریسک قرار نیست باز باشد. فت فتو کرمانعلی زینی وند امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: وضعیت کل کشور شبیه به هم است و ۲۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و فقط شهرستان فهرج […]

استاندار کرمان گفت: کل مدارسی که فضای نامناسب دارند تعطیل هستند و هیچ مدرسه‌ای با ریسک قرار نیست باز باشد.

فت فتو کرمانعلی زینی وند امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: وضعیت کل کشور شبیه به هم است و ۲۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و فقط شهرستان فهرج در وضعیت زرد و فاریاب در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

او گفت: تعداد بستری ها، امکانات و تجهیزات در استان تحت کنترل است ومتاسفانه در این موج بستری کودکان بیشتر است و در زمینه آگاهی رساندن به مادران در راستای مراقبت از کودکانشان اقدامات لازم صورت گیرد و همچنین نباید کمبودی در خصوص تخت‌های ویژه کودکان نداشته باشیم.

استاندار کرمان همچنان بر لزوم واکسیناسیون تاکید کرد و گفته، اگر فردی شبه‌ای نسبت به رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون مطرح می‌کند آن را بدون پاسخ نگذارید و به صورت علمی به آن شبه پاسخ داده شود.

او گفت: با رعایت پروتکل‌ها و نظارت دقیق این آزمون در استان کرمان برگزار شود.

زینی وند گفته، تعطیلی مهدکودک‌ها و پیش دبستان‌ها و دبستان‌ها در مناطق قرمز ادامه دارد البته به غیر از مدارس عشایری و روستایی که جمعیت کم در مدارس آنهاست و در خصوص دورکاری مادرانی که فرزند خردسال دارند مدیران همکاری کنند.

انتهای پیام/س




هیچ مدرسه‌ای با ریسک قرار نیست باز باشد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? هیچ مدرسه‌ای با ریسک قرار نیست باز باشد