هیچ بن بستی در حوزه مدیریت شهری وجود ندارد

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:در حوزه مدیریت شهری هیچ بن بستی وجودندارد و نباید اجازه داد برخی اختلاف نظرها که درهر شورایی طبیعی است، فرصت خدمت رسانی به مردم را از آن مجموعه بگیرد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با شهردار جدید کرمان و جمعی از […]

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:در حوزه مدیریت شهری هیچ بن بستی وجودندارد و نباید اجازه داد برخی اختلاف نظرها که درهر شورایی طبیعی است، فرصت خدمت رسانی به مردم را از آن مجموعه بگیرد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با شهردار جدید کرمان و جمعی از اعضای شورای شهر کرمان افزود: تمام ارکان حاکمیت در استان کرمان بایستی در جهت داشتن یک شهر زیبا و درخور شأن پایتخت مقاومت جهان اسلام به مجموعه شهرداری کمک کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی استان کرمان از مدیران ریسک پذیر مثبت برای رفع مشکلات مردم حمایت می‌کند، گفت: اگر مدیران خود را در قید و بند روال‌های معمول اداری معطل کنند، قطعاً موفقیت حاصل نخواهند شد و زمینه خدمت رسانی جهادی به مردم محقق نمی‌شود.

وی تصریح کرد: دستگاه قضائی استان کرمان این آمادگی را دارد با مجموعه شهرداری و شورای شهر در جهت رفع مشکلات مردم همکاری کند و هرکجا لازم باشد حمایت حقوقی و قضائی می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مردم نیازمند یک فضای بانشاط و شاد در شهر هستند، خاطرنشان کرد: توجه به مبلمان شهری، فضای سبز مناسب و نظافت شهری از انتظارات به حق مردم و اولیه مردم از مجموعه شهرداری است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: در تحقیقات علمی در حوزه جرم شناسی نیز ثابت شده است در هر شهری که به فضاسازی محیطی و زیباسازی شهری توجه بیشتری شده است در آن منطقه میزان جرایم خشن به نسبت سایر اماکن کمتر است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک اعیاد پیش رو گفت: ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان سه ماه بزرگ و سرنوشت ساز برای هر فرد مسلمانی است و باید از فیوضات این ماه‌های بهره مند شویم.

وی ضمن تبریک انتصاب محسن تویسرکانی به عنوان شهردار جدید کرمان، از زحمات سعید شعرباف شهردار سابق کرمان نیز قدردانی کرد و گفت: ایشان جوانی انقلابی، مؤمن و و علاقه مند به کار بودند و امیدواریم که در هرکجا هستند موفق باشند.

کد خبر ۵۹۹۸۲۳۵




هیچ بن بستی در حوزه مدیریت شهری وجود ندارد

منبع: مــهر
? هیچ بن بستی در حوزه مدیریت شهری وجود ندارد