هیچ اتوبوسی از کرمان به مرزهای غربی کشور حرکت نخواهد کرد/عدم صدور و تمدید گذرنامه‌ها

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید دارد که زائر جدیدی به پایانه‌های مرزی اضافه نشود و در ادامه از همه مردم درخواست کرد که به هیچ وجه به سمت مرزها حرکت نکنند زیرا پارکینگ‌ها پر شده و فضا برای پارک وسیله نقلیه وجود ندارد. رحمان جلالی در گفت‌وگو با فت فتو، […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید دارد که زائر جدیدی به پایانه‌های مرزی اضافه نشود و در ادامه از همه مردم درخواست کرد که به هیچ وجه به سمت مرزها حرکت نکنند زیرا پارکینگ‌ها پر شده و فضا برای پارک وسیله نقلیه وجود ندارد.

رحمان جلالی در گفت‌وگو با فت فتو، درباره آخرین وضعیت سفرهای اربعین در پی بسته شدن مرزهای زمینی کشور گفت: در پی ازدحام و کمبود امکانات در مرزهای عراق، طبق تصمیم ستاد مرکزی اربعین، مرزهای ششگانه ایران به سمت عراق تا اطلاع ثانوی بسته شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر سفرهای زمینی به وسیله نقلیه شخصی، ریلی و ناوگان اتوبوس برای زیارت اربعین منتفی است و فقط از طریق مسیرهای هوایی امکان پذیر است.

طبق اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، تمهیدات لازم برای زائرانی که در پایانه‌های مرزی هستند، اندیشیده شده و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

جلالی تاکید دارد که زائر جدیدی به پایانه‌های مرزی اضافه نشود و در ادامه از همه مردم درخواست کرد که به هیچ وجه به سمت مرزها حرکت نکنند زیرا پارکینگ‌ها پر شده و فضا برای پارک وسیله نقلیه وجود ندارد.

او می‌افزاید: صبح امروز جمعه ۱۸ شهریورماه به حوزه راهداری ابلاغ کردیم که هیچگونه اتوبوسی از مبدا شهرهای استان به سمت مرزهای کشور حرکت نکند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار کرد: زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام و حق بیمه پرداخت کرده‌اند در موردشان تدابیری اتخاذ شده تا ضرر مالی به آنها وارد نشود.

“هیچگونه گذرنامه‌ای صادر و تمدید نخواهد شد.” این بخش دیگر گفت‌وگوی جلالی با فت فتو بود.

طبق اعلام او، زائران کرمانی که در مرز شلمچه و اهواز سرگردان هستند برای استراحت، اسکان و تغذیه به اردوگاه لشکر ثارالله مراجعه کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا سورت پروازی جدیدی به استان کرمان برای اعزام زائران به کربلا و بغداد اختصاص داده شده است؟ می‌گوید: خیر، در حال حاضر هیچگونه پروازی اختصاص داده نشده است.

جلالی تاکید کرد: فعلا به نظر می رسد سفر زمینی امسال به کشور منتفی است و مردم به هیچ وجه به مرزها مراجعه نکنند.

انتهای پیام




هیچ اتوبوسی از کرمان به مرزهای غربی کشور حرکت نخواهد کرد/عدم صدور و تمدید گذرنامه‌ها

منبع: ایـسنا
? هیچ اتوبوسی از کرمان به مرزهای غربی کشور حرکت نخواهد کرد/عدم صدور و تمدید گذرنامه‌ها