هیمنه استبکار در اغتشاشات سال گذشته شکسته شد

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: در اغتشاشات سال گذشته نیز دنیا استکبار و صهیونیست‌ها گمان می‌کردند کار نظام جمهوری اسلامی ایران تمام است اما به برکت روحیه مقاومت و مکتب شهدا شاهد شکست هیمنه استکبار بودیم و عظمت ایران اسلامی نیز در این اتفاقات افزوده شد. حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسنی در گفتگو با […]

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: در اغتشاشات سال گذشته نیز دنیا استکبار و صهیونیست‌ها گمان می‌کردند کار نظام جمهوری اسلامی ایران تمام است اما به برکت روحیه مقاومت و مکتب شهدا شاهد شکست هیمنه استکبار بودیم و عظمت ایران اسلامی نیز در این اتفاقات افزوده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با بیان اینکه در مقاطع و زمان‌های مختلف در کشورمان شاهد اقدامات متعدد دشمنان علیه کشورمان بوده‌ایم در خصوص رویکرد و اقدامات ملت ایران در برابر دشمنان گفت: ایران اسلامی مسیر خود را برای رسیدن به اوج و تعالی انتخاب کرده تا تحت ظلم ظالمین قرار نگیرد، ملت ایران درس آموخته مکتب امام حسین علیه‌السلام و عاشورا است و در برابر ظالم مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان ادامه داد: راه و مسیر ایستادگی را شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس، در مقابله با دشمنان و در جریان مقاومت طی کردند و ملت ایران اسلامی نیز این ایستادگی را فراگرفته‌اند و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز هیچ‌گاه در مقابل استکبار کوتاه نیامده‌اند.

وی عنوان کرد: زمانی که ملت ایران که درس آموخته مکتب عاشورا و امام حسین علیه‌السلام است خود را باور کردند و در مقابل استکبار ایستادند، این خودباوری به ذائقه دشمنان خوش نیامد و آن‌ها برای مقابله با رویکرد و فعالیت جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا اقدام کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی عنوان کرد: دست استکبار جهانی برای ملت ایران رو شده است و مردم نسبت به رویکرد دشمنان آگاهی دارند و ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران، دستاوردهای باارزش آن افتخار می‌کنند و در مقابل ظالمین و استکبار ایستادگی کرده‌اند.

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان ابراز کرد: در اغتشاشات سال گذشته نیز دنیا استکبار و صهیونیست‌ها گمان می‌کردند کار نظام جمهوری اسلامی ایران تمام است اما به برکت روحیه مقاومت و مکتب شهدا شاهد شکست هیمنه استکبار بودیم و عظمت ایران اسلامی نیز در این اتفاقات افزوده شد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد»، گفت: امروز برگ برنده ایران اسلامی وجود بابرکت و فرزانه ولی فقیه است و با نگاه به کشورهای متعدد، در می‌یابیم که بسیاری از کشورها درگیر مسائل متعدد هستند، اما جمهوری اسلامی ایران دارای عزت و اقتدار است که این مهم مرهون هدایت‌گری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی با اشاره به جنگ شناختی دشمنان علیه کشورمان اظهار کرد: امروز مرزهای جبهه‌ای که ما در مقابل قدرت‌های عالم قرار گرفته‌ایم فرق کرده است و بنا به تأکید رهبر فرزانه انقلاب نباید از فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان غافل شویم و در این عرصه همه ما که در هر گوشه از کشور خدمت می‌کنیم، وظیفه داریم.

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: اگر ایران اسلامی را دوست داریم، تکلیف جهاد تبیین به‌عهده همه ماست و بر ما واجب است چرا که دشمنان با استفاده از غول رسانه‌ای که پشت سر خود قرار داده است، کاری که انجام نمی‌دهد را بزرگ و حقایق را بزرگ جلوه می‌دهد.

انتهای خبر/م




هیمنه استبکار در اغتشاشات سال گذشته شکسته شد

منبع:آرمـان
? هیمنه استبکار در اغتشاشات سال گذشته شکسته شد