هیئت‌های مذهبی رفسنجان پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند

رفسنجان – رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: هیئت‌های مذهبی رفسنجان در مراسم محرم و صفر پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند. حجت الاسلام مهدی حسنی در گفتگو با فت فتو با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی رفسنجان پروتکل‌های بهداشتی را در ماه‌های محرم و صفر به خوبی رعایت کردند، اظهار کرد: مسئول و […]

رفسنجان – رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: هیئت‌های مذهبی رفسنجان در مراسم محرم و صفر پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

حجت الاسلام مهدی حسنی در گفتگو با فت فتو با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی رفسنجان پروتکل‌های بهداشتی را در ماه‌های محرم و صفر به خوبی رعایت کردند، اظهار کرد: مسئول و اعضا هیئت کربلا با حضور در اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گزارشی در خصوص نحوه فعالیت خود ارائه کردند و در این دیدار از فعالیت‌های خوب و اثر گذار کار فرهنگی و اجتماعی هیئت کربلا تقدیر و تشکر شد.

حسنی افزود: برنامه‌های فرهنگی هیئت کربلا شامل آئین‌های عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تمامی با توصیه‌ها و تمهیدات بهداشتی انجام شده و در بحث قرآنی و هیئتی هم راستا با اهداف عالیه نظام و سازمان تبلیغات اسلامی از عملکرد در سطح عالی برخوردار است.

وی بیان کرد: نقش تشکیلات دینی و مذهبی هیئت‌ها در این دیدار بسیار مهم ارزیابی شد و از سایر هیئت‌های مذهبی نیز تشکر به عمل آمد.

کد خبر ۵۳۲۴۵۹۳




هیئت‌های مذهبی رفسنجان پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند

منبع:مــهر
? هیئت‌های مذهبی رفسنجان پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند