هک‌کنندگان حساب بانکی شهروندان در شهرستان انار شناسایی شدند

کرمان-فت فتو-فرمانده انتظامی انار از شناسایی باند هک حساب های بانکی با برداشت غیرمجاز بیش از پنج میلیارد ریال از حساب شهروندان این شهرستان در استان کرمان خبر داد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از فرماندهی انتظامی شهرستان انار، سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتای این […]

کرمان-فت فتو-فرمانده انتظامی انار از شناسایی باند هک حساب های بانکی با برداشت غیرمجاز بیش از پنج میلیارد ریال از حساب شهروندان این شهرستان در استان کرمان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از فرماندهی انتظامی شهرستان انار، سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتای این شهرستان با انجام اقدامات تخصصی یک باند هک حساب های بانکی را شناسایی کردند و در همان مراحل اولیه موفق به مسدودسازی حساب های مرتبط به آن و بازگشت بیش از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وجه از این حساب ها شدند.

وی افزود: با پیگیری های تخصصی ماموران موفق شدند ۶ عضو این باند را در غرب کشور شناسایی کنند.

این مسئول اظهارداشت:در ادامه تحقیقات مشخص شد این افراد با ساختن درگاه های بانکی جعلی ابتدا به حساب بانکی افراد از طریق پیامک های مختلف اعم از ابلاغیه قوه قضاییه، واریز یارانه، برنده شدن در قرعه کشی  و دیگر موارد فریبنده دسترسی پیدا و نسبت به برداشت از حسابشان اقدام می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار از شهروندان خواست با هوشیاری کامل و تقویت سواد رسانه‌ای خود در فضای مجازی ورود کنند و از بازکردن پیام ها و لینک های ناشناس و مشکوک که به مناسبت های مختلف از طرف افراد ناشناس که حاوی لینک‌های مخرب است بر روی آنها کلیک نکنند و همواره بر روی سیستم‌های خود یک برنامه آنتی ویروس قوی داشته باشند.

شهرستان انار در شمال غرب استان کرمان قرار دارد.




هک‌کنندگان حساب بانکی شهروندان در شهرستان انار شناسایی شدند

منبع: ایرنـا
? هک‌کنندگان حساب بانکی شهروندان در شهرستان انار شناسایی شدند