هوشیاری مردم عامل بی‌اعتباری امپراتوری دروغ

هوشیاری مردم موجب بی‌اعتباری امپراتوری دروغ و نیرنگ شده است. به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان»، دشمنان نظام و انقلاب در سال‌های اخیر با استفاده از فضای مسموم مجازی و رسانه‌های دروغین خود درپی ایجاد فتنه و توطئه برای ایجاد آشوب‌های خیابانی در شهرهای مختلف ایران بوده اند و تمام برنامه‌های خود را در تحقق این […]

هوشیاری مردم موجب بی‌اعتباری امپراتوری دروغ و نیرنگ شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان»، دشمنان نظام و انقلاب در سال‌های اخیر با استفاده از فضای مسموم مجازی و رسانه‌های دروغین خود درپی ایجاد فتنه و توطئه برای ایجاد آشوب‌های خیابانی در شهرهای مختلف ایران بوده اند و تمام برنامه‌های خود را در تحقق این اهداف به‌کار بسته اند که بصیرت، هوشیاری و ولایت‌مداری مردم شریف ایران فتنه‌های آنان را خنثی کرده و حاصلی جز یاس و ناامیدی برای آنها درپی نداشته است 

 
 دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از بارها آزمون و خطا فهمیده‌اند که ملت بزرگ ایران اسلامی پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و علیرغم اینکه هر بار شکستی مفتضحانه نصیب فتنه‌ها و توطئه‌های آن‌ها شده بازهم این خطای راهبردی را مرتکب می‌شوند، لکن آن‌ها باید بدانند که دستشان برای مردم رو شده و نمی‌توانند با روایات غلط و دروغین مردم را فریب دهند.
 
 مردم ما با بصیرت و هوشیاری فریب روایات کذب رسانه‌های دروغین آمریکا و غرب را نخواهند خورد و امروزه با ولایت‌مداری و بصیرت انقلابی، فتنه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.
 
بصیرت مردم، جریان امپراتوری دروغین دشمن را خنثی نموده است با توجه به جنگ ترکیبی دشمن، آموزش سواد رسانه‌ای بهترین ابزار در مبارزه با دسیسه‌های دشمنان است.
 
فضای مجازی هم در انتشار دروغ‌های دشمن و هم از طرف دیگر در روشن‌سازی افکار مردم نقش اول را داشته، مسئولان و مردم باید ضعف‌ها و قوت‌های فضای مجازی را مورد تبیین قرار داده و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.
 
 فضای مجازی یکی از برنده‌ترین ابزار در جریان حق و باطل است. لازم است از فضای مجازی به عنوان ابزار موثری در بصیرت‌افزایی مردم به‌ویژه جوانان، بهره جست.
 
دشمن در سال‌های اخیر با توجه به اینکه در بعد نظامی به‌صورت مستقیم قدرت رویارویی با انقلاب ما را ندارد به جنگ ترکیبی روی آورده است.

جنگ ترکیبی یک راهبرد نظامی است که آمیخته‌ای از جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی، جنگ مجازی، جنگ کلاسیک، جنگ خبر رسانه‌ای کذب است که در هسته این نوع جنگ‌ها جنگ شناختی قرار دارد و بدان معنی است که دشمن با شناخت اذهان و ادراک مردم درصدد ایجاد فتنه و اغتشاش بر می‌آید و با فشار بر افکار عمومی اهداف خود را پیش می‌برد.

 
رسانه یکی از مهم‌ترین ابزارهای جنگ شناختی دشمن در سال‌های اخیر بوده است که با دروغ پردازی و دور کردن ذهن مردم از واقعیت ها تلاش کرده‌اند که ذهن مخاطبان را اسیر کنند ولی با جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی موجب شده دروغ‌های دشمن در جنگ شناختی برملا شود و رسانه‌های دروغین بی اعتبار شوند و مهم‌ترین دستاوردهای جهاد تبیین، هوشیاری مردم به‌خصوص نسل جوان بوده که موجب شده جوانان ما با این جنگ‌ها و آثار سوء آن‌ها آشنا شوند و حقانیت و صلابت جمهوری اسلامی هم برای آن‌ها روشن‌تر شود.
 
نویسنده: دکتر یزدی
 
 
انتهای خبر/پ




هوشیاری مردم عامل بی‌اعتباری امپراتوری دروغ

منبع:آرمـان
? هوشیاری مردم عامل بی‌اعتباری امپراتوری دروغ