هواشناسی نسبت به کاهش دما در استان کرمان هشدار داد

کرمان – فت فتو – رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به کاهش محسوس دما از فردا (یکشنبه) در این استان، به کشاورزان و دامداران کرمانی بخصوص مناطق جنوب کرمان هشدار داد. حمیده حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: سرما در استان کرمان با توجه به […]

کرمان – فت فتو – رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به کاهش محسوس دما از فردا (یکشنبه) در این استان، به کشاورزان و دامداران کرمانی بخصوص مناطق جنوب کرمان هشدار داد.

حمیده حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: سرما در استان کرمان با توجه به دمای امروز با کاهش سه تا چهار درجه از فردا آغاز می شود و تا روزهای پایان هفته جاری ادامه دارد.

وی تاکید کرد: احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی، باغی و گلخانه ای در کرمان بخصوص در جنوب این استان و بیشتر در میانده جیرفت، اطراف کهنوج و عنبرآباد با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت برخی محصولات در این مناطق وجود دارد.  

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان به کشاورزان تصریح کرد: کشاورزان نسبت به جمع آوری محصولات قابل برداشت و انتقال آنها به مکان های سرپوشیده اقدام کنند.

وی گفت: تهیه سوخت کافی و کنترل سامانه های گرمایشی سالن های پرورش طیور، دام و گلخانه ها و پوشاندن نهال های جوان و آسیب پذیر به منظور مراقبت از سرمازدگی طی هفته جاری امری ضروری است.




هواشناسی نسبت به کاهش دما در استان کرمان هشدار داد

منبع:ایرنـا
? هواشناسی نسبت به کاهش دما در استان کرمان هشدار داد