هواشناسی استان کرمان هشدار زرد صادر کرد

فت فتو/کرمان با توجه به آغاز فعالیت سامانه بارشی از فردا در استان، اداره کل هواشناسی کرمان هشدار سطح زرد صادر کرد. به گزارش گروه دریافت خبرگزاری فت فتو، در این اطلاعیه آمده است: از اواخر وقت یکشنبه(هفتم اسفندماه) با ورود سامانه بارشی از سمت غرب، بتدریج بارش ها آغاز و بصورت متناوب تا چهارشنبه […]

فت فتو/کرمان با توجه به آغاز فعالیت سامانه بارشی از فردا در استان، اداره کل هواشناسی کرمان هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری فت فتو، در این اطلاعیه آمده است: از اواخر وقت یکشنبه(هفتم اسفندماه) با ورود سامانه بارشی از سمت غرب، بتدریج بارش ها آغاز و بصورت متناوب تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت. طی این مدت بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای در برخی نقاط استان کرمان و بارش برف در مناطق کوهستانی پیش بینی میشود.

این سامانه تا ظهر چهارشنبه ۱۰ اسفندماه در استان فعال است و فردا در مناطق غربی استان شاهد بارش خواهیم بود.

دوشنبه و سه شنبه سامانه بارشی در شهرستان های کرمان، ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رابر، راور، راین، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، شهداد، فاریاب، قلعه گنج، کهنوج، کوهبنان، گلباف، لاله زار، ماهان و منوجان اثرگذار خواهد بود.

این اطلاعیه می افزاید: احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب، لغزندگی سطح جاده های کوهستانی و احتمال برخورد صاعقه وجود دارد و به عدم تردد، توقف و چرای دام در مسیر رودخانه های فصلی، اجتناب از فعالیت های کوهنوردی و … توصیه می شود.

 انتهای پیام




هواشناسی استان کرمان هشدار زرد صادر کرد

منبع: ایـسنا
? هواشناسی استان کرمان هشدار زرد صادر کرد