هواداران سیرجانی فردا به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از هواداران تیمش خواست فردا برای حمایت از تیم شهر خود به ورزشگاه بیایند. به‌ گزارش نذیر کرمان، مارینوس اوزونیدیس عصر چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از دیدار برابر تراکتور تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: انتظار دارم فردا بازی خیلی خوبی داشته باشیم. دو تیم دوست دارند […]

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از هواداران تیمش خواست فردا برای حمایت از تیم شهر خود به ورزشگاه بیایند.

به‌ گزارش نذیر کرمان، مارینوس اوزونیدیس عصر چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از دیدار برابر تراکتور تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: انتظار دارم فردا بازی خیلی خوبی داشته باشیم. دو تیم دوست دارند فوتبال بازی کنند و امیدوارم ما در آخر خوشحال باشیم. تراکتور تیم خیلی خوبی است و هم در کار تیمی و هم در کار انفرادی کیفیت دارند.

او افزود: ما هم تیم باکیفیت و قدرتمندی هستیم و در خانه بازی می‌کنیم و حمایت هواداران خود را داریم. امیدوارم در پایان امتیازاتی را که می‌خواهیم به‌دست بیاوریم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: طبیعی است که مشکلاتی در این زمینه وجود دارد اما مهم بازیکنانی هستند که بازی می‌کنند و مطمئناً کسانی که بازی می‌کنند بازی خوبی انجام می‌دهند و من همیشه گفتم به آن‌ها اعتماد دارم. همیشه گفتم تیم مهم است این‌که چه نفری بازی کند مهم نیست چون طبیعتاً مصدومان و بازیکنان محروم داریم ولی مهم این است که تیم می‌جنگد و کار تیمی خوب باعث نتیجه می‌شود.

اوزونیدیس در پایان گفت: در این بازی نسبت به قبل به هوداران احتیاج بیش‌تری داریم و امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و به بازیکنان انرژی بدهند و کمک کنند تا بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

انتهای پیام




هواداران سیرجانی فردا به ورزشگاه بیایند

منبع: ایـسنا
? هواداران سیرجانی فردا به ورزشگاه بیایند