هنرمندان صنایع‌دستی در نمایشگاه مجارستان شرکت کنند

نذیر کرمان ـ گروه جامعه:نمایشگاه صنایع‌دستی شهر بوداپست مجارستان از تاریخ ۱۷ آذرماه تا دوم دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از فعالان صنایع‌دستی استان دعوت کرد تا در این نمایشگاه شرکت کنند. فریدون فعالی اظهار کرد:«فعالان صنایع‌دستی استان از فرصت به وجود آمده استفاده کافی را برده و برای معرفی […]

نذیر کرمان ـ گروه جامعه:نمایشگاه صنایع‌دستی شهر بوداپست مجارستان از تاریخ ۱۷ آذرماه تا دوم دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از فعالان صنایع‌دستی استان دعوت کرد تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

فریدون فعالی اظهار کرد:«فعالان صنایع‌دستی استان از فرصت به وجود آمده استفاده کافی را برده و برای معرفی صنایع‌دستی خود بیش از گذشته تلاش کنند».

علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند با کارشناسان مربوطه و با شماره‌های همراه ۰۹۱۱۳۳۷۳۹۶۹،۰۹۱۱۷۹۸۹۲۰۰ و ۰۹۱۹۷۸۶۴۳۹۳ تماس بگیرند.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا کرمان،وی ۲۸ مردادماه در ادامۀ این اظهارات بیان کرد:«تسهیل حضور فعالان صنایع‌دستی در نمایشگاه‌های بین‌المللی راهکاری برای حمایت از خانواده بزرگ صنایع‌دستی و حضور بیشتر آنها در بازارهای جدید صنایع‌دستی از جمله اتحادیه اروپاست که امیدواریم این مهم ادامه‌دار باشد».

وی افزود:« ۷۰ هزار هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی در ۱۰۰ رشته این حوزه در استان کرمان به صورت انفرادی و کارگاهی مشغول به فعالیت هستند». / الف




هنرمندان صنایع‌دستی در نمایشگاه مجارستان شرکت کنند

منبع:خبر کرمان
?

هنرمندان صنایع‌دستی در نمایشگاه مجارستان شرکت کنند

:اخبار استان کرمان – فرهنگ