همکاری و همراهی سپاه و دستگاه قضایی برای تحقق اهداف

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دو نهاد دستگاه قضایی و سپاه با همراهی و همفکری، در مسیر تحقق اهداف مشترک حرکت می‌کنند و همکاری خود را بیشتر خواهند کرد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری در جمع فرمانده و کارکنان سپاه، با اشاره به جایگاه ارزنده سپاه، بسیج و بسیجی، […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دو نهاد دستگاه قضایی و سپاه با همراهی و همفکری، در مسیر تحقق اهداف مشترک حرکت می‌کنند و همکاری خود را بیشتر خواهند کرد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری در جمع فرمانده و کارکنان سپاه، با اشاره به جایگاه ارزنده سپاه، بسیج و بسیجی، از آمادگی مجموعه دادگستری و دستگاه قضایی برای تعامل دو سویه با نهاد سپاه سخن گفت.

وی با بیان اینکه دشمن همواره با فشار‌ها و توطئه‌های مختلف، اما ناکام، قصد ناامید کردن مردم را داشته، افزود:دشمن اینبار با فشار‌های اقتصادی قصد رسیدن به اهداف شومش را دارد و با تعامل و برنامه ریزی، و انجام وظایف همه دستگاه‌ها، اینبار نیز ناکام خواهد ماند.

 

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان نیز در این دیدار، از سپاه و دستگاه قضایی بعنوان دو بازوی نظام یاد کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با تعامل موجود و تداوم آن، بتوانیم نقشه‌های دشمنان در ناامید سازی مردم را نقش بر آب کنیم.

وی به برخی معضلات اجتماعی، از جمله تعطیلی کارخانجات اشاره کرد و گفت: مردم، نظام و ولایت فقیه، سه رکن و خطوط قرمز سپاه هستند و سپاه در مسیر حل مشکلات مردم، گام برمی‌دارد.




همکاری و همراهی سپاه و دستگاه قضایی برای تحقق اهداف

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? همکاری و همراهی سپاه و دستگاه قضایی برای تحقق اهداف