همپوشانی تکاوران و کشف ۳۰۶ کیلو مواد مخدر

عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۰۶ کیلو و۸۵۰ گرم مواد مخدر، دستگیری ۲ متهم و توقیف ۲ خودرو در عملیات یگان تکاوری ۱۱۶″ کهنوج” و ۱۱۴ “بم” خبر داد. به گزارش “فت فتو” عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ “کهنوج” با همکاری يگان تکاوري ۱۱۴ “بم “و […]

عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۰۶ کیلو و۸۵۰ گرم مواد مخدر، دستگیری ۲ متهم و توقیف ۲ خودرو در عملیات یگان تکاوری ۱۱۶″ کهنوج” و ۱۱۴ “بم” خبر داد.

به گزارش “فت فتو” عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ “کهنوج” با همکاری يگان تکاوري ۱۱۴ “بم “و پاسگاه انتظامي “دلفارد” هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور “دهبکري-  جيرفت” به ۲  دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و تيبا، مشكوك و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: رانندگان به محض دیدن مأموران اقدام به فرار کردند که پس از مسافتی تعقیب و گریز و با رعايت قانون به كارگيري سلاح و شليك چند تير به سمت لاستيك ،خودروها متوقف، ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از آنها ۳۰۶ کیلو و۸۵۰ گرم مواد مخدر شامل: ۱۹۶ كيلو و ۶۵۰ گرم حشيش و ۱۱۰ كيلو و ۲۰۰ گرم ترياك کشف شد.

 فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو در این عملیات، افزود:  ماموران یگان تکاوری در استان کرمان در مناطق صعب العبور و بیابانی  بنا به وظایف ذاتی خود و با اشرافیت اطلاعاتی با پدیده شوم موادمخدر مبارزه می کنند.

انتهای پیام/تاج الدینی




همپوشانی تکاوران و کشف ۳۰۶ کیلو مواد مخدر

منبع:آرمـان
? همپوشانی تکاوران و کشف ۳۰۶ کیلو مواد مخدر