همواره در کنار ولایت باشیم

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: اگر کسی از ولایت پیشی بگیرد گمراه و اگر عقب بیفتد نابود می‌شود پس همواره در کنار ولایت باشیم. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان،  حجت الاسلام سیدعباس کاظمی امام جمعه موقت کوهبنان با تسلیت اربعین حسینی گفت: ایام اختصاص به شهدای کربلا دارد لذا باید رشادت‌های اهلبیت و […]

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: اگر کسی از ولایت پیشی بگیرد گمراه و اگر عقب بیفتد نابود می‌شود پس همواره در کنار ولایت باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان،  حجت الاسلام سیدعباس کاظمی امام جمعه موقت کوهبنان با تسلیت اربعین حسینی گفت: ایام اختصاص به شهدای کربلا دارد لذا باید رشادت‌های اهلبیت و حضرت زینب (س) در سرزمین کربلا را بیان کنیم که باعث حفظ اسلام و قیام عاشورا شد.

اوافزود: حضرت زینب در سخت‌ترین شرایط صبوری را پیشه کار خود قرار داد دوران اسارت را تحمل کرد تا اهداف قیام را به گوش جهانیان برساند.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: حضرت زینب نشان داد که زن در حاشیه نیست بلکه می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد که از عهده برخی مردان بر نمی‌آید حضرت زینب دشمنان را در کاخ خودشان به ذلت و خواری نشاند.

حجت الاسلام کاظمی تصریح کرد: حضرت زینب به حق ولایت مدار بود، چون درس ولایت مداری را از مادر بزرگوارش فرا گرفته بود.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: ایشان در شناساندن ولایت و رهبری نقش آفرین بود، چون همواره تسلیم ولایت بود لذا تنها راه نجات و سعادت انسان ولایت مداری و اطاعت از ولایت است البته باید بصیرت هم داشته باشیم تا مطیع محض ولایت باشیم.

اوافزود: اگر کسی از ولایت و رهبری پیش بگیرد گمراه می‌شود و اگر عقب بیفتد نابود می‌شود پس مراقبت کنیم که همواره در کنار ولایت باشیم.

حجت الاسلام کاظمی اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم یکی از بزرگترین مناسب‌های انقلاب است که یکی از بی نظیرترین حوادث تاریخ را رقم زد رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان جنگ را به یک حماسه مبدل کرد که در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه موقت کوهبنان تصریح کرد: از نظر فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس رشادت‌هایی دارند که باعث بقای انقلاب است.

او با استناد به کلام بنیان گذار کبیر انقلاب گفت: ما در جنگ انقلاب را به جهان ثابت کردیم که چه جوانانی رشید داریم لذا جهان باید از رشادت‌های ما درس بگیرد.

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم کسانی که خاکریز دوم جنگ بودند صبوری آنان قابل تحسین هست خانواده‌هایی که همسر و فرزندان خود را به خاطر اسلام و انقلاب به جبهه‌ها فرستادند باید تا ابد مدیون خانواده‌های رزمندگان باشیم کسانی که عموما از خانواده‌های نیازمند بودند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: سردار شهید سلیمانی رشادت‌ها کرد امنیت امروز را مدیون شهدا خصوصا سردار دل‌ها هستیم که با فداکاری در برابر دشمنان ایستادند.

اوافزود: شهدا فداکاری‌هایی کردند که در نوع خودش بی نظیر است حتی بعد از شهادت هم شاهد خیر و عنایت شهدا هستیم.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت:در هفته پیش رو اربعین حسینی را داریم زیارت حضرت امام حسین (ع) در این روز تاکید شده است که زیارت حضرت از نشان‌های مومن هست.

حجت الاسلام کاظمی تصریح کرد:در سطح شهر مجالس خوبی با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود در مراسم روضه این ایام شرکت کنید.

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: در ایام بازگشایی مدارس هستیم به همه دانش آموزان و معلمین پرتلاش تبریک عرض می‌کنم امیدوارم با فراهم شدن بستر و ایمنی لازم مدارس هر چه زودتر حضوری برگزار شود.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام سید عباس کاظمی و با حضور جمعی از مسئولین اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیون، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان برگزار شد.

انتهای پیام/ح




همواره در کنار ولایت باشیم

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? همواره در کنار ولایت باشیم