همه ظرفیت‌های تبلیغی کرمان باید حساسیت خود را به زکات افزایش دهند

فت فتو/کرمان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان تأکید کرد: همه ظرفیت‌های تبلیغی استان باید حساسیت خود را نسبت به زکات افزایش دهند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گردهمایی مسئولان زکات استان کرمان گفت: در رابطه با بحث زکات سه مسئله خیلی مهم وجود دارد که این سه مسئله هرچقدر نقص داشته باشند تأثیرش […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان تأکید کرد: همه ظرفیت‌های تبلیغی استان باید حساسیت خود را نسبت به زکات افزایش دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گردهمایی مسئولان زکات استان کرمان گفت: در رابطه با بحث زکات سه مسئله خیلی مهم وجود دارد که این سه مسئله هرچقدر نقص داشته باشند تأثیرش را در جمع آوری زکات خواهیم دید.

نماینده ولی‌فقیه در استان محور دوم بعد از تبیین مسئله زکات را محور تکمیل اعلام کرد و گفت: باید این چرخه را به حلقه‌ای که در رابطه با زکات می‌تواند شکل بگیرد وصل کرد.

امام‌جمعه کرمان خاطرنشان کرد: اگر بستر کوچکی فراهم کنیم مردم خودشان برای کار خیر و پرداخت زکات مراجعه می‌کنند.  باید مسئولان مجموعه‌های مختلف ازجمله جهاد کشاورزی و بسیج که می‌توانند درزمینهٔ زکات تأثیرگذار باشند را به‌خوبی در بحث زکات توجیه کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی محور سوم در بحث زکات را محور تبلیغ دانست و گفت: باید هزینه کرد درآمد زکات و اثرات زکات به‌خوبی در جامعه تبلیغ شود.  امیدوارم با برنامه‌ریزی جامعی، این سه حلقه مرتبط با بحث زکات به‌خوبی در استان اجرا شود.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این گردهمایی گفت: ظرفیت‌های زیادی در حوزه زکات در جامعه وجود دارد که خیلی افراد از آن بی‌خبر هستند که بر این اساس ما وظیفه‌داریم موضوع زکات را برای افراد جامعه به خوبی تبیین کنیم.

به گزارش فت فتو و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، صادقی بیان کرد: باید دیدارهای چهره به چهره با افراد به‌ویژه کشاورزان و دامداران را افزایش داد.

انتهای پیام




همه ظرفیت‌های تبلیغی کرمان باید حساسیت خود را به زکات افزایش دهند

منبع:ایـسنا
? همه ظرفیت‌های تبلیغی کرمان باید حساسیت خود را به زکات افزایش دهند