همه آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت هستند

کرمان_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از همه آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد. به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی ضمن دعوت از مردم کرمان برای حضور در پای صندوق‌های رأی یادآور شد: همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایط ملی و بین‌المللی، […]

کرمان_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از همه آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی ضمن دعوت از مردم کرمان برای حضور در پای صندوق‌های رأی یادآور شد: همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایط ملی و بین‌المللی، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم و تلاش کنند انتخابی اصلح داشته باشند.

وی افزود: مردم جسور و انقلابی کرمان همواره در طول سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند پای آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام راحل ایستاده‌اند و در روز یازدهم اسفند ماه نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی خاری در چشم دشمنان این نظام و انقلاب خواهند شد.

این مقام عالی قضایی در استان کرمان بیان کرد: امیدوارم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اتفاق می‌افتد را در امر قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون شاهد باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان کرد: نگاه دستگاه قضایی از ابتدای فرآیند انتخابات پیشگیرانه بوده و نگاه قضایی صرف نبوده و چندین جلسه در خصوص رصد فضای مجازی و پیگیری تخلفات انتخاباتی در دادسرای مرکز استان تشکیل شده است.

کد خبر ۶۰۴۰۹۷۲




همه آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت هستند

منبع: مــهر
? همه آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت هستند